رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر گفت: در شرق مازندران (نکا، بهشهر، گلوگاه) یک دستگاه ام.آر.آی حتی در بخش خصوصی وجود ندارد و تسریع در تامین اعتبار برای خرید این دستگاه، هزینه‌های جانبی که بیمارستان و بیماران متحمل آن می‌شوند را حذف می‌کند.

mri-bimarestan5

 

 

به گزارش شرق پرس  فقدان دستگاه ام.آر.آی به عنوان یکی از نیازهای اساسی بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر در بازدید امام جمعه شهرستان بهشهر از این بیمارستان در شرق مازندران عنوان شد.

 

 

 حجت‌الاسلام سیدعربعلی جباری امام جمعه بهشهر، شهردار و اعضای شورای اسلامی بهشهر، شب گذشته علاوه بر بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان که بیمارستان بلوک شرق مازندران است، از بیماران بستری نیز عیادت و با آنها گفت‌وگو کردند.

 

قریب به اتفاق افراد بستری و همراهان آنها از شرایط موجود در این بیمارستان و برخورد کارکنان رضایت داشتند و تعدادی نیز پیشنهاداتی برای بهتر شدن وضعیت برشمردند.

 

امام جمعه بهشهر نیز از پزشکان، پرستاران و سایر پرسنل بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی (ره) به دلیل اینکه با خدمات خالصانه خود، موجبات رضایت خدا و خلق خدا را فراهم آورده‌اند، قدردانی کرد.

 

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر نیز گزارش مبسوطی از وضعیت این بیمارستان در قبل و بعد از طرح تحول سلامت ارائه داد.

 

اسلام بابانژاد اظهار کرد: ارتقای اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر و ادامه هتلینگ آن، جزو برنامه‌های سال‌جاری این بیمارستان است.

 

وی با اشاره به اینکه بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر، بیمارستان بلوک شرق مازندران است، درباره کمبودها و نواقص موجود گفت: نداشتن دستگاه ام.آر.آی و فرسوده بودن دستگاه سی.تی.اسکن، از مشکلات اساسی است که درخواست تامین اعتبار برای خرید این تجهیزات به دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام شد.

 

این مسئول ادامه داد: درخواست بیمارستان، مورد موافقت دانشگاه علوم پزشکی مازندران قرار گرفته و موافقت اولیه وزارت بهداشت را نیز در پی داشت.

 

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر بیان کرد: هفته قبل نیز یک دستگاه آمبولانس به ارزش حدود ۴۰۰ میلیون تومان توسط دانشگاه علوم پزشکی مازندران به این بیمارستان تحویل داده شد که در این مورد نیز، پیگیری‌های ریاست دانشگاه علوم پزشکی مازندران قابل تقدیر است.

 

بابانژاد گفت: دریافت موافقت برای تامین دستگاه‌های سی.تی.اسکن و ام.آر.آی برای ما بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا در یک سال گذشته حدود یک‌هزار و ۲۰۰ مورد اعزام برای دریافت خدمات پاراکلینیک از جمله ام.آر.آی و سی.تی.اسکن به سایر مراکز درمانی استان داشتیم.

 

وی تصریح کرد: در شرق مازندران (نکا، بهشهر، گلوگاه) یک دستگاه ام.آر.آی حتی در بخش خصوصی وجود ندارد و تسریع در تامین اعتبار برای خرید این دستگاه، هزینه‌های جانبی که بیمارستان و بیماران متحمل آن می‌شوند را حذف می‌کند.  

 

این مسئول در پایان گفت: اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر نیز با حمایت دانشگاه علوم پزشکی مازندران استانداردسازی می‌شود و به همین منظور، فضایی به مساحت یک‌هزار و ۲۰۰ مترمربع در نظر گرفته شده است.

 

 

 

 

فارس