مراسم تشييع پيكر مطهر شهيد مدافع حرم محمدتقي سالخورده با حضور گسترده مردم شهيدپرور و مسئولان شهرستان نکا به سمت گلزار شهداي روستاي شهاب الدين، زادگاه اين شهيد برگزار شد.

دومین شهید مدافع حرم در شهرستان نکا تشییع شد

 

 

به گزارش شرق پرس پیکر پاک دومین شهید مدافع حرم نکا “محمدتقی سالخورده” قبل از ظهر امروز با حضور گسترده مردم این شهرستان تشییع شد.

 

 

مراسم تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم محمدتقی سالخورده از مقابل سپاه ناحیه نکا با حضور انبوه مردم شهیدپرور شهرستان نکا، خانواده های شاهد، نیروهای خدوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان آغاز و با عبور از خیابان انقلاب، مصلای شهر و میدان جانبازان به سمت گلزار شهدای روستای شهاب الدین، زادگاه این شهید انجام شد.

 

این مراسم با نوحه خوانی و مداحی و در غم و اندوه فراوان مردم شهرستان نکا و در حالی که شهر به نام شهید تبرک یافته و بوی عطر شهید همراه با بوی اسپند در فضا پیچیده برگزار و اقامه نماز توسط حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لائینی، امام جمعه نکا، اقامه شد.

 

پیکر مطهر شهید  محمدتقی سالخورده پس از انتقال به روستای شهاب الدین ، در گلزار شهدای این روستا به خاک سپرده شد.

 

شهید  محمدتقی سالخورده ۲۹ سال سن، متاهل و دارای یک دختر به نام زینب بود که در حین عملیات مستشاری در سوریه به خیل شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) پیوست.

 

به گزارش ایرنا, روستای شهاب الدین در فاصله حدود ۶ کیلومتری مرکز شهرستان نکا در شرق مازندران واقع شده است که ۱۰ شهید تقدیم انقلاب کرده و با تقدیم شهید محمد تقی سالخورده تعداد شهدای این روستا به ۱۱ شهید رسیده است.