سرپرست اداره غله شهرستان بهشهر با بیان اینکه نظام رتبه بندی نانوایی های شهرستان آغاز شد افزود برای تمامی نانوایی ها لباس متحدالشکل سفارش داده شده است.

نانوایی های بهشهر  لباس‌های متحدالشکل می پوشند/ رتبه بندی 180 واحد خبازی در شرق مازندران آغاز شد

 

 

به گزارش شرق پرس علی رمضانی‌مقدم در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اداره غله به تازگی در شهرستان بهشهر در ساختمان اداره جهاد کشاورزی مشغول به فعالیت شده است و در حال بررسی وضعیت ۱۸۰ واحد خبازی این شهرستان هستیم.

 

 

وی با بیان اینکه در ابتدای کار در حال رتبه‌بندی و امتیازدهی به تمامی خبازی‌های شهری و روستایی این شهرستان هستیم، افزود: از مزایای رتبه‌بندی خبازان برخورداری آنها از تسهیلات کم‌بهره به منظور تجهیز و بهسازی واحدهای خبازی است.

 

 

رمضانی با بیان اینکه ثبت‌نام برای خبازان در جهت آموزش دوره‌های شاطری و خمیرگیری آغاز شده است و این کلاس‌های آموزشی از ماه آینده در فنی‌و حرفه‌ای بهشهر برگزار می‌شود، افزود: تفاهم‌نامه‌ای با اداره کل فنی‌و حرفه‌ای استان منعقد شده تا در صورت استقبال از این دوره‌های آموزشی، برگزاری این کلاس‌ها تداوم یابد.

 

 

سرپرست اداره غله شهرستان بهشهر گفت: برای تمام کارکنان واحدهای خبازی شهری و روستایی شهرستان بهشهر لباس‌های متحدالشکل سفارش داده شده است.