مدیر کل حمل و نقل و پایانه های مازندران از جاده قائمشهر - ساری و بر عکس و جاده آمل به محمودآباد به عنوان پرترافیک ترین جاده های استان از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون یاد کرد.

ساری-قائمشهر سومین جاده پرتردد کشور در نوروزی

 

 

 

به گزارش شرق پرس احمد آفرین محمد زاده  در گفت و گو با خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در ساری افزود : از ۲۵ اسفند ۹۴ تا اول فروردین امسال ۴۴۰ هزار و ۲۴۱ دستگاه خودرو وارد مازندران شد .

 

وی تعداد خودروهای خارج شده از شش محور مواصلاتی اصلی مازندران هم ۳۱۹ هزار و ۴۳۵ دستگاه اعلام کرد.

 

مدیرکل حمل و نقل مازندران گفت که در این مدت شش میلیون دستگاه خودرو هم به صورت درون استانی در جاده های مازندران تردد داشتند.

 

جاده پلور – گزنگ در محور هراز ، سمنان –کیاسر ، فیروزکوه – سوادکوه ، کرج – مرزن آباد در محور کندوان ، چابکسر – رامسر و بهشهر –گلوگاه شش محور مواصلاتی وورودی استان مازندران به شمار می روند .

 

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های مازندران از جاده قائمشهر – ساری و بر عکس و جاده آمل به محمودآباد به عنوان پرترافیک ترین جاده های استان از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون یاد کرد.

 

جاده آمل به محمودآباد ترافیک ورودی از تهران به مازندران از جاده هراز را به شهرهای مرکزی و غربی استان هدایت می کند.

 

جاده قائمشهر – ساری هم علاوه بر هدایت بار ترافیکی دریافتی از جاده فیروزکوه و هراز و بر عکس ، بیشتر تردد خودرویی درون استانی را از شرق به غرب و بر عکس بر عهده دارد.

 

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های مازندران گفت که اتوبوس ، مینی بوس و خودروهای سواری ۱۶۵ شرکت تعاونی استان خدماتدهی به هموطنان را انجام می دهند .

 

وی افزود : همچنین امکانات برای خدماتدهی به شرکت های تعاونی دیگر استان های کشور در صورت ماندن در جاده ها هم دستور کار اداره کل حمل و نقل و پایانه های مازندران قرار دارد که همسو با این

 

به گزارش ایرنا ماموریت روز گذشته یک دستگاه اتوبوس استان دیگر در بهشهر خراب شد که با تعزام اتوبوس شرکت تعاونی مازندران ، مسافران آن به مقصد انتقال یافتند.