پویا رئیس شورای شهر نکا در شرق مازندران با اشاره به پیشرفت 40 درصدی ساخت سد لاستیکی در این شهر افزود؛ این طرح به جذب گردشگر و ایجاد فضای نشاط و تفریح برای شهروندان کمک خواهد کرد.

sad-lastiki8

 

به گزارش شرق پرس حسین پویا شب گذشته در گفت و گو با ایرنا افزود: تاکنون برای خرید لاستیک این سد حدود چهار میلیارد ریال هزینه شده است که امیدواریم با عملیاتی شدن این سد، فضایی مناسب برای گردشگری و تفریح شهروندان نکایی فراهم شود.

 

وی اظهار داشت: این سد با هدف گردشگری و تفریحی برای شهروندان در دست اقدام است که با خرید لاستیک برای این سد، مراحل ساخت این سد عملیاتی می شود.

 

پویا، با بیان اینکه شرایط طبیعی شهرستان نکا به گونه ای است که همه زیبایی ها از جمله دریاچه ، جنگل ، رودخانه زیبا ، جاده دسترسی فراهم است، افزود : تلاش داریم با ایجاد زیر ساخت گردشگری، سازه هایی کاملا منطبق با محیط زیست در منطقه ایجاد کنیم.

 

رئیس شورای اسلامی شهر نکا گفت: همه اعضای شورا با همکاری تلاش دارند تا فضای تفریحی و گردشگری و مبلمان شهری نکا، متناسب با توانمندی و ظرفیت آن توسعه یابد و به همین دلیل نیز توسعه فضاهای گردشگری و تفریحی در شهر نکا در دست اقدام است.

 

وی گفت: افتتاح و به بهره برداری رسیدن این سد لاستیکی در شهر نکا براساس برنامه ریزی و اعتبارسنجی فعلی نیازمند حدود ۵۰ میلیارد ریال اعتبار است که با توجه به شرایط مختلف اقتصادی این آمار و ارقام تغییر می کند.