رئیس جدید بهزیستی ساری با بیان اینکه خدمت در بهزیستی عبادت است و هر روز باید با وضو وارد اداره شویم گفت: خدا را شاکریم مسیر زندگی ما به گونه‌ای هدایت شده تا در این سازمان خدمت کنیم

سیدآیت‌الله موسوی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساری شد

 

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی بهزیستی ساری، سیدآیت‌الله موسوی که معاون اداره بهزیستی ساری بود در حکمی از سوی سید سعیدآرام  به‌عنوان رئیس جدید این اداره منصوب شد.

 

 

 

مدیرکل بهزیستی مازندران در جلسه تودیع و معارفه مدیریت بهزیستی ساری که با حضور اعضای شورای شهر ساری و مسئولان این سازمان برگزار شد، با اشاره به اینکه روزآمد کردن آموزش کارکنان از مهم‌ترین کارها در بهزیستی است، گفت: با توجه به مسائل و معضلات اجتماعی که به‌روز می‌شوند، ما نیز موظف به روزآمد شدن هستیم تا از ارائه خدمات مناسب عقب نمانیم.

 

 

سعید آرام اظهار کرد: مدیران باید نسبت به این مساله توجه داشته باشند که هرگاه در برنامه‌ریزی‌های سازمان از کارشناسان امر بهره بردیم در آن فرآیند به نتایج مطلوب رسیدیم و امروز وظیفه داریم سازمان بهزیستی، سازمانی کارآمد و مسئول در این زمینه باشد.

 

 

وی با اشاره به نقش تکنولوژی در خدمات‌رسانی بهزیستی، بیان کرد: باید از به‌روزترین تکنولوژی و تلاش روزافزون برای جامعه هدف سازمان بهره بریم.

 

 

مدیرکل بهزیستی مازندران حفظ شان و افزایش توانمندی معلولان را از ویژگی‌های مهم سازمان عنوان کرد و افزود: سازمان بهزیستی سازمانی تخصصی و دانش‌محور است و از نیروهای تحصیل‌کرده و متخصص در امور خود بهره می‌گیرد و به شکل علمی با مددجویان همراهی دارد.

 

 

این مسئول با تاکید بر منزلت و افزایش کیفیت زندگی معلولان به عنوان هدف نخست بهزیستی، بیان کرد: رویکرد دولت، رویکردی اجتماعی است و این نخستین‌بار پس از انقلاب اسلامی بوده که رئیس‌جمهوری در عرصه بهزیستی و تمام مراسم مربوط به آن حضوری فعال دارد.

 

 

آرام تاکید کرد: سازمان بهزیستی سازمانی پرسش‌گر در راستای احقاق حقوق مددجویان و گروه هدف خود از دستگاه‌های دولتی است، این در حالی است که در ذهن بسیاری از مسئولان به عنوان سازمانی پاسخگو از آن یاد می‌شود.

 

 

وی با تاکید بر لزوم دسترسی معلولان به تمامی فضاهای اجتماع، افزود: معلولان برای حضور در جامعه نیازمند امکاناتی هستند که باید بستر مناسب برای آن از سوی جامعه فراهم شود و در صورت شرکت نداشتن فرد معلول در امور اجتماعی، آن جامعه دچار مشکل است.

 

 

مدیر سابق بهزیستی ساری نیز با قدردانی از تمامی مسئولان سازمان، از سال‌های مدیریت خود یاد کرد و گفت: در اداره به همکاران خود گفتم صندلی مدیریت را از اداره خارج نکنند چرا که صندلی تحول است، این نگاه برای من یادآور این بود که روزی این تحول اتفاق خواهد افتاد و در دیدگاه مدیریتی امری طبیعی است.

 

 

محمدعلی رنجبر با اشاره به اینکه کار در بهزیستی، کاری عاشقانه است و همه مسئولان این عرصه، گروهی و عاشقانه برای گروه هدف خود فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: قصد خداحافظی ندارم و تا پایان خدمت ۳۰ ساله خود در سازمان، سرباز بهزیستی خواهم ماند.

 

 

سیدآیت‌الله موسوی مدیر جدید بهزیستی ساری نیز با بیان اینکه خدمت در بهزیستی عبادت است و هر روز باید با وضو وارد اداره شویم، گفت: خدا را شاکریم مسیر زندگی ما به گونه‌ای هدایت شده تا در این سازمان خدمت کنیم و صدای بندگانی را که نیازمند هستند به گوش شما برسانیم.