سجادی فرماندار بهشهر با اعلام خسارت به پل ها, راه ها و اراضی شالیزاری این شهرستان میزان خسارت وارده را یک میلیارد و 350 میلیون تومان اعلام کرد.

سیل و طوفان بیش از یک میلیارد به شهرستان بهشهر خسارت زد

 

شرق پرس (شرق مازندران) : سیدخالق سجادی در گفت‌وگو با فارس در بهشهر اظهار کرد: به علت بارندگی بسیار شدید و سرعت بادهای تند، سقف برخی منازل آسیب دیده و طبق گزارش‌ها ۳۵ واحد مسکونی روستایی و شهری دچار مشکلاتی شده است.

وی افزود: ۵۰ کیلومتر از جاده‌های شهری و ۳۰ کیلومتر از جاده‌های روستایی از مواردی بودند که خسارت‌های سنگینی به آنها وارد شد و برخی محورها مانند جاده روستای سفیدچاه که جاده بسیار مهم است، مسدود شده بود، اما با همکاری دهیاری‌ها این مشکل برطرف شده و اکنون برای تردد برقرار است.

فرماندار بهشهر یادآور شد: به علت بارش شدید باران و جاری شدن آب‌های سطحی، دو پل روستایی در منطقه یانه‌سر و کیاسر بهشهر نیز خسارت وارد شده، اما پل‌های اصلی منطقه آسیب ندیده‌اند و هم کانون برای تردد قابل استفاده است.

سجادی خسارات وارده شده به بخش کشاورزی را از دیگر اتفاقات ناگوار بارندگی اخیر اعلام کرد و گفت: ۵۰ هکتار از اراضی شالیزاری آسیب بسیار جدی وارد شده و طبق نظر کارشناسان، یک‌میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به تأسیسات زیربنایی، کشاورزی و مسکونی بهشهر خسارت وارد شده است.