رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلوگاه از بهره برداری 2.5 کیلومتر عملیات بهسازی و آسفالت راههای روستایی این شهرستان با صرف اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 800 میلیون ریال در هفته دولت خبر داد

eftetah-galogah-rah54

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران, نعمت محمودی از بهره برداری ۲.۵ کیلومتر عملیات بهسازی و آسفالت راههای روستایی این شهرستان با صرف اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در هفته دولت خبر داد.

 

 

 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلوگاه افزود: شهرستان گلوگاه به دلیل موقعیت و شرایط جاذبه های گردشگری و منابع طبیعی خصوصا توسکا چشمه در محور گلوگاه – نیالا و همچنین بواسطه قرار گرفتن در مسیر راه مسافران امام رضا(ع)و همچنین ورودی استان مازندران از سمت شرق، یکی از شهرستانهای پرترافیک و پرتردد محسوب می شود.

 

وی ادامه داد : از این رو این اداره به دلیل شرایط فوق و وجود مسافران و میهمانان بسیار در این منطقه،اقدامات بسیار گسترده ای را در جهت حفظ و نگهداری محورهای تحت پوشش خود از جمله روکش آسفالت، نصب علائم و خط کشی و غیره انجام داده است.

 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلوگاه اظهار داشت: از ۱۰ هزار و ۱۵۵ کیلومتر راه موجود در مازندران ، مقدار ۱۸۰ کیلومتر در شهرستان گلوگاه واقع شده است.