عطا بویه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بهشهر با بیان اینکه در ایام نوروز، هیچ تصادف منجر به فوت در بهشهر و حومه نداشتیم، اظهار کرد: میزان تصادفات نیز کاهش زیادی داشته است.

عطا بویه راهور بهشهر در ایام نوروز تصادف منجر به فوت نداشتیم

 

 

به گزارش شرق پرس عطا بویه در گفت‎وگو با فارس در شهرستان بهشهر، گفت: پرسنل راهور برای کنترل ترافیک و رسیدگی به تصادفات احتمالی، همچنین بخش ستادی راهور نیز در ترخیص وسایل نقلیه توقیفی، از ۲۵ اسفندماه ۹۴ تاکنون به‎صورت کشیک ۲۴ ساعته در حال فعالیت هستند.

 

 

وی با بیان اینکه در ایام نوروز، هیچ تصادف منجر به فوت در بهشهر و حومه نداشتیم، اظهار کرد: میزان تصادفات نیز کاهش زیادی داشته و مجموع آمار در پایان ۱۵ فروردین‎ماه جاری اعلام می‌شود.

 

 

رئیس پلیس راهور بهشهر و حومه، افزود: با تخلفات حادثه‎ساز، عبور از چراغ قرمز، سرعت غیرمجاز، نصب نبودن سیستم روشنایی و حرکات مخاطره‌آمیز برخورد همراه با رأفت داشتیم، به‌طوری که رانندگان نیز به تخلفات خود معترف بودند.

 

 

این مسئول با اشاره به توقیف چند وسیله نقلیه در ایام نوروز که پس از استعلام، خلافی‌های بالای یک‎میلیون تومان داشتند، تصریح کرد: یک مورد خلافی مربوط به راننده اهل تهران بود که ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان جریمه داشت، لذا خودروی او به پارکینگ منتقل و خلافی خود را نیز پرداخت کرد.

 

 

بویه ادامه داد: دو مورد دیگر از خودروهای منتقل‌شده به پارکینگ نیز مربوط به رانندگان اهل کرج و بهشهر بود که پس از توقیف و استعلام، به‎ترتیب یک‎میلیون و ۷۰۰ و یک‌میلیون و ۵۰ هزار تومان خلافی داشته و مبلغ جریمه خود را پرداخت کردند.

 

 

وی ضمن تبریک سال نو و آرزوی سفری خوش، همراه با سلامت برای تمامی مسافران و گردشگران نوروزی، بیان کرد: یکی از اصلی‎ترین علل تصادفات جرحی و فوتی خواب‌آلودگی رانندگان است، لذا براساس قوانین راهنمایی و رانندگی، رانندگان باید پس از هر دو ساعت پیمودن مسیر، ۱۵ تا ۲۰ دقیقه استراحت کنند.

 

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بهشهر و حومه، در پایان گفت: موتورسواران نیز ضمن استفاده از کلاه ایمنی، از سوار کردن بیش از دو نفر بر روی این وسیله نقلیه خودداری کنند، زیرا احتمال واژگونی در مواقع مواجه شدن با خطر متصور است.