نورزاد گفت : ساخت کارخانه کمپوست شرق مازندران در بهشهر سودی برای این شهر ندارد و تنها نتیجه آن ، تحمل کردن روزانه و مداوم زباله شهرهای همجوار است .

کشتارگاه بهشهر با سرمایه گذاری بخش خصوصی است/ احداث کشتارگاه نکا پس از 8 سال فقط 30 درصد رشد داشت

 

 

به گزارش شرق پرس نورزاد فرماندار بهشهر با اشاره به مخالفت خود با احداث کارخانه کمپوست در بهشهر ، نسبت به تبعات نگران کننده بهره برداری زودهنگام این واحد صنعتی هشدار داد .

 

 

 محمدتقی نورزاد روز گذشته در جلسه بررسی مشکلات کارخانه کمپوست بهشهر که در فرمانداری این شهر برگزار شد اظهار کرد : اگر تا قبل از زمان بهره برداری نتوانیم مشکلات مرتبط با این کارخانه را برطرف کنیم ، نمی توانیم پاسخگوی مطالبات فراوان مردم باشیم .

 

وی بیان کرد : ساخت این کارخانه سودی برای بهشهر ندارد و تنها نتیجه آن ، تحمل کردن روزانه و مداوم زباله شهرهای همجوار است .

 

فرماندار بهشهر افزود : با وجود مخالفت های اولیه ، وقتی مجموعه استان تصمیم گرفتند این واحد را در بهشهر احداث کنند ، برای رسیدن به این هدف تلاش فراوانی کردیم و به طور مداوم بخشی از بودجه شهرستان را برای این بخش اختصاص دادیم .

 

نورزاد ادامه داد : میزبانی از زباله شهرهای دیگر شرق مازندران نباید موجب بدهکاری شهرستان گردد و لازم است با تخصیص اعتبارات استانی ، این مطالبات پرداخت شود .

 

وی گفت : به عنوان نمونه امسال ۱۰ میلیارد ریال از بودجه شهرستان به حل مشکلات این کارخانه اختصاص یافت که با این اعتبارات می توانستیم طرح های بزرگی و زیربنایی را در منطقه احداث کنیم .

 

 

 

ایرنا