براساس مشاهدات قربانی حادثه زن سالخورده‌ای در محله چاله پشت نکا بود که با اصابت جسم سخت به سرش از پای در آمده بود.براساس تحقیقات پلیس قربانی حادثه 65 ساله بوده و با همسرش در این خانه ویلایی زندگی می‌کرد.

ghatle547

 

 

به گزارش شرق پرس عصر روز شنبه ۲۱ شهریور ماه سال جاری ساکنان محله چاله پشت‌ شهر نکا با شنیدن فریاد‌های کمک خواهی یکی از همسایه‌ها به طرف خانه ویلایی او دویدند.

 

 

آنان وقتی خود را به این محل رساندند با پیکر بی‌حرکت زن همسایه در حالی روبه‌رو شدند که در محوطه پشتی حیاط خانه روی زمین افتاده بود.

 

با اطلاع این ماجرا به پلیس، اکیپی از مأموران پلیس به سرعت خود را به محل حادثه رسانده و تحقیق در باره ماجرا را آغاز کردند. براساس مشاهدات آنها قربانی حادثه زن سالخورده‌ای بود که با اصابت جسم سخت به سرش از پای در آمده بود.براساس تحقیقات پلیس قربانی حادثه ۶۵ ساله بوده و با همسرش در این خانه ویلایی زندگی می‌کرد.

 

شنیده‌ها حکایت از سرقت طلاهای قربانی حادثه دارد اما هنوز در باره این ماجرا تحقیقات تکمیلی در حال انجام است.

 

 

با انتقال جسد قربانی حادثه به پزشکی قانونی تحقیقات تخصصی تیم پزشکان قانونی مازندران در باره ساعت و علت واقعی مرگ این زن آغاز شده است.به دستور دادستان نکا تحقیقات دقیق درباره این حادثه در حال انجام است.

 

 

 

ایران