معاون استاندار مازندران با اشاره به تعطیلات عید فطر گفت: تمام مرخصی‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با ستاد خدمات سفر تابستان مازندران لغو شده است.

لغو مرخصی مدیران ستاد خدمات سفر مازندران

 

 

به گزارش شرق پرس علی نبیان معاون عمرانی استاندار مازندران در کارگروه ستاد خدمات سفر تابستان تحت عنوان آمادگی برای میزبانی سفر در عید سعید فطر، اظهار کرد: از سه‌شنبه هفته جاری مازندران میزبان خیل عظیمی از جمعیت است و این استان را به‌عنوان مقصد خود برای تفریح انتخاب می‌کنند.

 

 

 

وی افزود: برای سرویس‌دهی کامل به مسافران، تمام مرخصی‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با ستاد خدمات سفر تابستان مازندران لغو شده و فرمانداران برای آماده‌باش کامل مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط ابلاغ می‌زنند.

 

 

معاون عمرانی استاندار مازندران ادامه داد: ستاد خدمات سفر تابستان در اداره‌کل گردشگری مازندران مستقر است و مسافران و شهروندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات استان با شماره تلفن ۳۳۳۵۶۳۲۴ تماس بگیرند.

 

 

این مسؤول اضافه کرد: تمام امکانات را برای خدمات‌رسانی به مسافران فراهم خواهیم کرد تا خدمات خوبی به مسافران ارائه دهیم.

 

 

نبیان خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت جوی استان و هوای گرم در استان، با شرکت‌های آب و برق هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا مشکلی برای مسافران و شهروندان در این ایام و تعطیلات تابستانی به‌وجود نیاید.

 

 

وی از راه و شهرسازی خواست از روز دوشنبه هفته ‌جاری در محورها آماده‌باش باشند، گفت: مدیران در راهداری در محورهای مواصلاتی رامسر، کندوان، هراز، سوادکوه، کیاسر و گلوگاه آماده‌باش صددرصد باشند.

 

 

معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه پلیس‌راه و راهور در این ایام همانند تعطیلات نوروزی با جدیت حضور فعال داشته باشند، افزود: جمعیت هلال‌ احمر مازندران علاوه بر حضور در سواحل و دریا در محورهای مواصلاتی آمادگی کامل داشته باشد.

 

 

این مسؤول با اشاره به اینکه نظارت دقیق بر قیمت‌ها وجود داشته باشد، ادامه داد: در ایام ایام نیاز است نظارت بر برخی از کالاها دوچندان باشد.

 

 

نبیان با اشاره به اینکه تعزیرات حکومتی بازدید از نانوایی‌ها و فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی را جدی‌تر بگیرد، گفت: پمپ‌بنزین‌ها از اکنون آمادگی کامل برای میزان بنزین و گازوئیل در مخازن را داشته باشند./فارس