گفت : مددکار اجتماعی موفق شد با توجه به آدرس و شماره تلفن موجود در پرونده ، مادر مدیر بیمارستان فوق تخصصی کودکان امیرکلای بابل درباره سرنوشت کودک رها شده گفت : مددکار اجتماعی با مادر بزرگ تماس گرفت که متاسفانه مادربزرگ حاضر به پذیرش کودک نشد .

ماجرای کودک گلستانی که در یکی از بیمارستان های مازندران رها شد

 

 

 

به گزارش شرق پرس مدیر بیمارستان فوق تخصصی کودکان امیرکلای بابل گفت که کودک رها شده در این بیمارستان با حکم دادستانی به بهزیستی این شهرستان تحویل داده شد.

 

حسن حسن نتاج در گفت و گو با ایرنا افزود : دادستانی بابل پس از آن که با پیگیری ها مددکار اجتماعی بیمارستان هیچ کس سراغ این کودک را نگرفت ، حکم به تحویل او به بهزیستی داد و از دیروز هم کودک در اختیار این نهاد گذاشته شد.

 

وی در عین حال سن کودک را ۱۶ ماه اعلام کرد و گفت که بر خلاف اطلاعات منتشر شده در رسانه ها و فضا مجازی ، این کودک ۱۱ ماهه نبود.

 

مدیر بیمارستان فوق تخصصی کودکان امیرکلای بابل همچنین از بهبودی کامل کودک پس از چند روز بستری در بیمارستان خبر داد و گفت : این کودک به دلیل عفونت ریوی تحت مراقبت های ویژه قرار گرفته بود و در این مدت نیز بیماریش درمان شد.

 

وی افزود : در طول ۱۰ روزی که این پسر بچه در بیمارستان بستری بود ، یکی از همکاران خدماتی بیمارستان همانند پدر او را تحت محبت قرار داد و حتی به پارک می برد و روز گذشته هنگام تحویل به بهزیستی برای این کودک بسیار گریه کرد.

 

حسن نتاج گفت : مددکار اجتماعی موفق شد با توجه به آدرس و شماره تلفن موجود در پرونده ، مادر بزرگ این کودک را پیدا کند و با او تماس بگیرد که متاسفانه مادربزرگ حاضر به پذیرش کودک نشد .

 

این کودک ۲۵ خرداد امسال توسط مادرش از استان گلستان برای ادامه درمان به بیمارستان فوق تخصصی کودکان امیرکلا آورده و بستری شد.

 

به گفته مسئولان بیمارستان ، مادر این کودک دو روز پس از بستری کردنش دیگر سراغ او را نگرفت و به همین دلیل ماندگاری کودک در بیمارستان با وجود بهبودی از بیماری ۹ روز طول کشید.