سردار کهنسال که اخیرا برای انجام عملیات و امور مشورتی در کشور سوریه حضور داشت در یکی از مناطق حومه لاذقیه سوریه به همراه راننده اش مورد اصابت ترکش مین منفجر شده قرار گرفت.

 

 

 

به گزارش شرق پرس در روزهای گذشته اخباری ضد ونقیض از وضعیت سلامتی سردار کمیل کهنسال مشهور به سردار کمیل، فرمانده شجاع سال‎های دفاع مقدس منتشر شد و سرانجام خبر مجروحیت وی در عملیات مستشاری مناطق عملیاتی مدافعان حرم صحت تائید شد.

 

بنا بر این گزارش سردار کهنسال که اخیرا برای انجام عملیات و امور مشورتی در کشور سوریه حضور داشت در یکی از مناطق حومه لاذقیه سوریه به همراه راننده اش مورد اصابت ترکش مین منفجر شده قرار گرفتند که گفته شده از ناحیه سر، گردن و کمر زخمی شد.

 

جدیدترین عکس منتشر شده از سردار کمیل پس از مجروح شدن در سوریه

جدیدترین عکس منتشر شده از سردار کمیل پس از مجروح شدن در سوریه

 

 

کهنسال پس از مجروح شدن به کشور منتقل شد و در روزهای گذشته تحت درمان در بیمارستانی در قم قرار گرفت اما خوشبختانه با بهبود نسبی ترخیص و در منزل خود به سر می برد.

 

 

سردار کمیل اهل شهرستان ساری است که سابقه درخشانی در دفاع مقدس دارد و رزمندگان خاطراتی زیادی را از وی در لشکر ۲۵ کربلا دارند.

 

 خبر دیگری که در فضای مجازی و افکار عمومی مازندران پیچید موضوع شهادت شهید روح الله قربانی فرزند سردار مرتضی قربانی در عملیات مدافعان حرم بود که این خبر تکذیب شد.

 

 

 

 

 

 

تابناک