صبح امروز با حضور مدیرعاملشرکت پست ایران, اسماعیل بوداغی به عنوان مدیرکل جدید پست استان مازندران معرفی شد.

به گزارش شرق پرس  مراسم تودیع علی اصغر قاسمیان و معارفه اسماعیل بوداغی به عنوان مدیر کل جدید پست مازندران با حضور مهری مدیر عامل شرکت پست کشور برگزار شد.

در این مراسم علی اصغر قاسمیان ضمن خیر مقدم به مهمانان گفت: پست استان با بدهی به پیمانکاران، خطوط آی.سی. تی، نمایندگی ها و همکاران در سال ۹۲ مواجه بود و اکنون این شرایط بحرانی را عبور کردیم.

وی افزود: پست استان در چیدمان نیروها، در اصلاح ساختارها، طراحی سرویس‌ها و مناسبت های درون سازمانی و برون سازمانی در جهت گیری‌ها و رویکردها بر اساس توانمندی افراد شکل گرفت.

مدیر کل سابق پست مازندران تصریح کرد: در این مدت آرامش در پست مازندران حکم فرما و استرس و اضطراب از اداره کل پست دور شد و فرهنگ کار با توسعه سرویس ها و قرار دادها به پست برگشت.

وی با بیان اینکه رشد درآمدی پست استان از منفی ۲۵ به مثبت ۶۰ درصد بهبود یافت، افزود: ارایه خدماتی بر اساس شرایط محیطی و بومی مردم استان، ارائه خدمات به گردشگران و توجه به طرح پست سبز در دستور کار قرار گرفت.

قاسمی اظهار کرد: اجرای پروژه ملی پست اقدامات خوبی برای دولت بود و در این راستا بین پست و دستگاه های اجرایی استان تفاهم نامه هایی صورت گرفت که اجرایی شدن خدمات ثبتی یکی از این اقدامات بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بانک اطلاعات پست بروز شد، افزود: در سال ۹۴ بازسازی اساسی ادارات پست در چند شهرستان در دستور کار قرار گرفت و اکنون این روند رو به پایان است.

به گزارش ایسنا, مدیر کل سابق پست مازندران با بیان اینکه سعی شد واژه مردم را به جای مشتری بکار ببریم، گفت: با دیدگاه فرهنگی وارد پست شدم و با عینک فرهنگی به پست خدمت کردم و تکریم ارباب رجوع، مثبت اندیشی و ایجاد انگیزه برای کارکنان از برنامه هایم در این اداره کل بود.