فاطمه ذبیح پور گفت: نخستین جشنواره عکس شهر و شهروندی بهشهر با هدف بهره گیری بیشتر از پتانسیل های هنرمندان بومی برای ارتقا فرهنگ شهروندی و نمایش معظلات شهری برپا خواهد شد.

jashnvare-aks5

 

 

به گزارش شرق پرس مسئول روابط عمومی شهرداری بهشهر گفت: نخستین جشنواره عکس شهر و شهروندی با محوریت فرهنگ شهرنشینی با همت شورای اسلامی و شهرداری بهشهر برگزار می شود.

 

 

 

فاطمه ذبیح پور روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد : این رویداد فرهنگی با هدف بهره گیری بیشتر از پتانسیل های هنرمندان بومی برای ارتقا فرهنگ شهروندی و نمایش معظلات شهری برپا خواهد شد.

 

وی موضوعات این جشنواره را ، فضاها و نمادهای شهری، پارک ها، میادین، توسعه و آبادانی، محلات، بافت های فرسوده ،حاشیه نشینی ، فرهنگ شهرنشینی و حرکات ماندگار در این زمینه، رعایت حقوق شهروندی، خدمات شهری، حمل و نقل عمومی، نگهداری از اموال عمومی، آیین ها و مراسم های سنتی شهر اعلام کرد.

 

مسوول روابط عمومی شهرداری بهشهر افزود : همه آثار ارسالی به دبیرخانه باید در محدوده شهر بهشهر تولید شده باشد.

 

ذبیح پور ادامه داد :آخرین مهلت ارسال آثار ۱۵ تیرماه امسال است و بر اساس برنامه زمانبندی، نمایشگاه آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، از ۳۰ تیرماه به مدت یک هفته در محوطه پارک ملت بهشهر برپا خواهد بود.

 

وی گفت : شهرداری بهشهر به سه عکس برگزیده منتخب هیات داوران در مراسم اختتامیه این جشنواره جوایز ارزندی اهدا خواهد کرد.

 

ذبیح پور بیان کرد : علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند برای کسب اطلاع بیشتر و دریافت فرم فراخوان به سایت شهرداری بهشهر به آدرس www.BEHSHAHR.ir مراجعه کنند.