رجبی شهردار منطقه یک ساری با اشاره به طرح های عمرانی این منطقه گفت: نهضت آسفالت و پیاده‌روسازی با قدرت و قوت دنبال می‌شود

رجبی شهردار منطقه یک ساری :نهضت آسفالت و پیاده رو سازی با قدرت و قوت دنبال می شود

 

 

یه گزارش شرق پرس به نقل از مرکز امور رسانه شهرداری ساری، عباس رجبی در تشریح فعالیت‌های شهرداری منطقه یک با اعلام اینکه نهضت آسفالت و پیاده‌روسازی با قدرت و قوت در این منطقه دنبال می‌شود، اظهار کرد:آسفالت بیش از ۳۰۰ هزار متر مربع از معابر منطقه و ۳۴ هزار و ۲۰۰ متر مربع پیاده‌روسازی در سال گذشته گواه بر این ادعا هستند.

 

 

وی با تأکید بر اینکه رفاه حال شهروندان مهم‌ترین هدف‌مان در شهرداری محسوب می‎شود، افزود: به همین دلیل در کوچه‌ها و خیابان‌های منطقه یک بیش ۱۲ هزار و ۳۲۶ متر «نوه» و یک‌هزار و ۷۲۴ متر هم جدول‌کشی انجام شد، این در حالی است که در ارائه مهار آب‌های سطحی توانستیم بیش از ۶ هزار و ۳۲۲ متر مربع کانال‌کشی هم انجام دهیم که قطعا در هدایت آب‌های سطحی سهم بسزایی ایجاد می‌کند.

 

 

شهردار منطقه یک ساری درباره فعالیت‌های انجام‌شده در سال گذشته، خاطرنشان کرد: یکی از معضلات ساری باغ‌ها و زمین‌های رها شده‌اند که سبب تجمع زباله یا حیوانات مختلف می‌شوند و براساس قانون توانستیم حدود ۳ هزار متر مربع دیوار‌کشی انجام دهیم که ضمن رفع معضل فوق به فرصتی برای زیباسازی شهر تبدیل شدند چرا که از این دیوارها برای دیوارنگاری استفاده می‌شود.

 

 

این مسئول ادامه داد: از شهروندان استدعا داریم در اموری مانند حفظ فضای سبز یا پاکیزگی معابر با ما همکاری کنند تا بتوانیم شهری سالم، پاکیزه و زیبا را به تصویر درآوریم.

 

 

رجبی در پایان گفت: برابر دستورات ابلاغی تمام پروژه‌هایی که در در این منطقه دست اجرا هستند تا پایان سال ۹۵ به بهره‌برداری می‌رسند.