ساداتی با اشاره به برنامه 3 پرواز برای زیارت عتبات در مازندران گفت: توصیه ما به زائران این است که از ثبت‌نام در کاروان‌هایی که دارای مجوز نیستند، به‎شدت پرهیز کنند

هر هفته 3 پرواز از ساری برای زیارت عتبات/ پیکر 4 جانباخته مازندرانی فاجعه منا در مکه دفن شد

 

 

 

به گزارش شرق پرس حبیب‌الله ساداتی امروز در گفت‌وگو با  فارس با اشاره به انجام سه پرواز هر هفته برای زیارت عتبات عالیات در مازندران، اظهار کرد: یک پرواز روز شنبه و دو پرواز روز پنج‌شنبه هر هفته صورت می‌گیرد.

 

 

وی بیان کرد: زائران عتبات با مراجعه به آدرس www.atabat.haj.ir چه به‌صورت هوایی و چه به صورت زمینی نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه می‌توانند اقدام کنند.

 

 

مدیرکل حج و زیارت مازندران با تأکید بر اینکه افراد برای زیارت عتبات عالیات به کاروان‌های مجاز حج و زیارت مراجعه کنند، گفت: توصیه ما به زائران این است که از ثبت‌نام در کاروان‌هایی که دارای مجوز نیستند، به‎شدت پرهیز کنند، در غیر این صورت سازمان حج و زیارت هیچ پیگیری قضایی، حقوقی و بیمه‌ای انجام نمی‌دهد.

 

 

ساداتی در بخش دیگری از سخنان خود به تدفین و انتقال ۳۳ تن از جان‌باختگان مازندرانی فاجعه منا در مازندران اشاره کرد و افزود: پیکر چهار تن از این قربانیان در مکه تدفین شده است.

 

 

وی تصریح کرد: دو تن از قربانیان مازندرانی فاجعه منا همچنان مفقود هستند که در این راستا سه نفر از خانواده‌های این جان‌باختگان در مجموع شش نفر به مکه برای انجام آزمایش‌های مربوط به تشخیص هویت مشرف شدند.

 

 

مدیرکل حج و زیارت مازندران در پایان گفت: سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری همچنان به‌صورت جدی پیگیر این موضوع هستند تا هویت این افراد شناسایی شود و در صورت کسب خبری جدید در اسرع وقت اطلاع‌رسانی می‌شود.