در این مراسم خبرنگار از یک کودک این کوچه که در حال صرف افطار بود پرسید، در حال حاضر چه آرزویی دارید، این کودک نیز دست به نقدترین آرزوی خودش را آسفالت شدن کوچه اعلام می‎کند!

 

 

 

به گزارش شرق پرس اهالی کوچه گلها ساری هر ساله به بهانه ولادت کریمه اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) با همیاری همدیگر سفره افطاری پهن می‎‎کنند و میلاد امام حسن مجتبی(ع) را جشن می‎گیرند.

 

 

برگزاری این مراسم مورد توجه خبرنگار شبکه تبرستان قرار می‎گیرد و به صورت کوتاه این مراسم در شبکه خبری تبرستان پخش می‌شود.

 

 

خبرنگار این مراسم از یکی از کودکان این کوچه که در حال صرف افطار بود، پرسید، در حال حاضر چه آرزوی دارید، وضع آسفالت کوچه گلها چندان مناسب نبود، کودک دست به نقدترین آرزوی خودش را آسفالت شدن کوچه اعلام می‎کند.

 

 

یک شب بعد از برگزاری این مراسم، مصاحبه این کودک از شبکه تبرستان پخش می‎شود.

 

 

حدود هشت روز از برگزاری این مراسم و نیز هفت روز از پخش این مصاحبه گذشت که صبح امروز نیروهای شهرداری ساری برای آسفالت کوچه گلها اقدام کردند.

 

 

عملیات آسفالت کوچه گلهای ساری از صبح امروز آغاز و تا حدود یک ساعت قبل در بلوار کشاورز و کوچه گلها به اتمام رسید و کودک ساروی با حساسیتی که در رسانه ایجاد کرد و خوش سلیقگی شهردار ساری این آروزی کودک ساروی به زودی محقق شد./فارس