با توجه به روند زودهنگام تعطیلی مدارس در مازندران به دلیل نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی دانش‌آموزان مرکز استان تنها یک روز نخست هفته را در مدرسه حضور داشتند.

وقتی مدارس مازندران به استقبال تعطیلات نوروزی می روند! 

 

 

به گزارش شرق پرس تعطیلی زودهنگام مدارس در استان مازندران و شهرستان ساری از جمله مواردی است که در چند سال اخیر به شدت قوت گرفت.

 

 

مسئولان مدارس تقریباً در دهه سوم اسفند بنا را بر تعطیلی مدارس گذاشته و به دانش‌آموزان اعلام می‌کنند که مشکلی برای عدم حضور دانش‌آموزان در مدارس وجود ندارد.

 

 

البته ذکر این نکته نیز ضروری است که توزیع زودهنگام پیک نوروزی در مدارس استان نیز مزید بر علت می‌شود و دانش‌آموزان با دریافت پیک نوروزی و مسئولان مدارس با توزیع آن خیال خودشان را از بابت بسته شدن پرونده پایان سال مدارس راحت کرده و حضور در مدرسه را به نوعی فرمایشی تلقی کرده و این حضور فرمایشی نیز به دانش‌آموزان منتقل می‌شود.

 

 

در همین ارتباط مدیرکل آموزش و پرورش مازندران اظهار کرد: مدارس استان مازندران باز است و مشکلی در این ارتباط وجود ندارد.

 

 

سیدعلی قاسمی در ارتباط با تعطیلی مدارس در مرکز استان مازندران بیان کرد: تعطیلی مدارس تخلف است و این موضوع رسیدگی می‌شود.

 

 

وی با اعلام اینکه بنده امروز در یکی از مدارس استان مازندران در ساری برنامه داشتم، گفت: مدیران مدارسی که نسبت به تعطیلی زودهنگام مدارس اقدام کردند، با آنها برخورد می‌شود.

 

 

همانطور که ذکر شد، توزیع زود هنگام پیک نوروزی در مدارس استان از جمله مواردی است که انگیزه حضور دانش‌آموزان در مدارس را دستکم‌ برای روزهای پایانی سال کاهش می‌دهد و خود مسئولان آموزش و پرورش در جریان این موضوع هستند، با توجه به اطلاع دقیق مسئولان آموزش و پرورش مازندران در این ارتباط مدیرکل آموزش و پرورش هفته گذشته در زنگ نیکوکاری در جمع خبرنگاران از توزیع پیک نورزی در هفته جاری خبر داده بود.

 

 

التبه انتظار این است که مسئول آموزش و پرورش مازندران نتایج این رسیدگی را نیز در اختیار رسانه‌ها قرار داده تا شاهد تکرار مجدد این تخلف به اذعان مدیرکل در دیگر روزهای تعطیلی سال نباشیم.

 

 

به گزارش فارس، با توجه به روند زودهنگام تعطیلی مدارس در مازندران دانش‌آموزان مرکز استان تنها یک روز نخست هفته را در مدرسه حضور داشتند.