حقوق مصرف‌کننده ضرورتی است که بارها و بارها درباره آن بحث شد و از پیدا شدن سنگ در قوطی کنسرو و ... شاید به راحتی به‌توان گذشت اما پیدا شدن سوزن ته‌گرد در داخل نان اتفاقی نیست که بتوان از آن چشم‌پوشی کرد

 

 

به گزارش شرق پرس هر از چندگاهی جاماندن ‌قیچی، پنس و یا لوازم پزشکی در بدن بیماران حین جراحی خبرساز می‌شود، اما این بار نانی که قرار بود، شکمی را سیر کند و به لقمه‌ برای چاشت یک خانواده مازندرانی تبدیل شود با پیدا شدن سوزن‌ ته‌گرد مبدل به سوژه خبری شده است.

 

 

اصل ماجرا از این قرار بود که عصر امروز نانی از یکی از نانوایی‌های ساری خریداری شد و قرار بود مادر خانواده این نان را سر سفره شام قرار دهد و با فرزندانش بخورد که با سوسو زدن‌های سوزن‌ ته‌گرد نقره‌ای مواجه می‌شود و در ابتدا به تصور اینکه اشتباه می‌کند بی‌خیال ماجرا می‌شود اما کمی که دقت می‌کند، با سوزن ته‌گرد چسبانده شده به ته نان داغ بربری مواجه می‌شود و این سئوال برایش پیش می‌آید سوزن ته‌گرد و نان چه سنخیتی می‌توانند با هم داشته باشند.

 

sozan-nan890

 

حقوق مصرف‌کننده ضرورتی است که بارها و بارها درباره آن بحث شد و از پیدا شدن سنگ در قوطی کنسرو و دیده شدن مکرر مو در غذای رستوران‌ها شاید به راحتی به‌توان گذشت اما پیدا شدن سوزن ته‌گرد در داخل نان اتفاقی نیست که بتوان از آن چشم‌پوشی کرد چون به دنبال خود اما و اگرهای نگران‌کننده‌ای را به همراه دارد.

 

 

همان‌طور که مادر وقتی این سوزن ته‌گرد را داخل نان دید آن را زیردست کودکان خود بیرون کشید با خود اما و اگرهای را مرور کرد و می‌گفت: اگر لقمه‌ یکی از بچه‌هایم می‌شد و یا اگر این سوزن قورت داده می‌شد ممکن بود کسی که آن را خورده سرنوشت وخیمی پیدا می کرد.

 

 

امیدواریم مسئولان؛ نظارت و بهداشت مراکز تهیه نان را کمی جدی بگیرند.

 

 

 

فارس