قاسم جان بابایی در مراسم بهره برداری از ساختمان شماره 2 دانشکده پرستاری بهشهر افزود : در اتاق های بیمارستان دولتی بهشهر با قدمتی بیش از 70 سال از شش تا هشت تخت بیمارستانی وجود دارد که باید به نسبت این تخت ها نسبت به جذب پرستاران اقدام کرد .

parastar-54

 

 

به گزارش شرق پرس رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت : تعداد پرستاران بیمارستان های بهشهر با توجه به تعداد تخت های مستقر در این مراکز درمانی اندک است .

 

 

 

قاسم جان بابایی در مراسم بهره برداری از ساختمان شماره ۲ دانشکده پرستاری بهشهر افزود: در اتاق های بیمارستان دولتی بهشهر با قدمتی بیش از ۷۰ سال از شش تا هشت تخت بیمارستانی وجود دارد که باید به نسبت این تخت ها نسبت به جذب پرستاران اقدام کرد .

 

وی ادامه داد : یکی از مشکلات بیمارستان دولتی بهشهر قدمت زیاد و فرسودگی آن است که تکمیل بیمارستان در حال احداث این شهر می تواند مشکل فرسودگی این واح درمانی را برطرف کند .

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به تلاش این دانشگاه برای خدمات رسانی بیشتر خبر داد و گفت : یکی از برنامه هایی که در دستور کار قرار دارد ، راه اندازی کلینیک های تخصصی در شهرهای گوناگون مازندران است .

 

وی افزود : اجرای طرح تحول نظام سلامت به رضایت مندی فراوان مردم انجامید که تلاش می کنیم با توسعه خدمات درمانی به شهرهای بیشتر ، این رضایت مندی را بیش از پیش افزایش دهیم .

 

جان بابایی بر لزوم استفاده بیشتر از توان خیرین برای ارتقای امکانات درمانی استان تاکید کرد و گفت : در حال حاضر مراکز درمانی متعددی توسط خیرین در حال ساخت است که بهره برداری از آن ها می تواند منجر به افزایش سرانه درمانی هر مازندرانی شود.

 

 

 

ایرنا