مدیر عامل سازمان آتش نشانی بهشهر گفت: با حضور بموقع ماموران آتش نشانی از سرایت آتش به دیگر مغازه های پاساژ شهروند بهشهر جلوگیری شد .

آتش سوزی در پاساژ شهروند بهشهر

 

 

به گزارش شرق پرس( شرق مازندران) مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری بهشهر از کنترل و مهار آتش سوزی در پاساژ شهروند این شهر خبرداد و گفت که این حادثه تلفاتی نداشته است.

حسین سراجی  در گفت و گو با  ایرنا افزود : پس از تماس مردمی ظهر امروز با سازمان آتش نشانی مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک مغازه موبایل فروشی در این پاساژ شهروند ، ماموران آتش نشانی به محل اعزام شدند .

وی با اشاره به استقرار ایستگاههای سیار آتش نشانی در برخی نقاط پرترافیک و شلوغ شهر بهشهر ، ادامه داد : نزدیک ترین ایستگاه سیار آتش نشانی در مدت کمتر از پنج دقیقه به محل حادثه رسید .

به گفته مدیر عامل سازمان آتش نشانی بهشهر ، با حضور بموقع ماموران آتش نشانی از سرایت آتش به دیگر مغازه های این پاساژ جلوگیری شد .

وی با اعلام این که بیش از ۷۰ درصد به این مغازه خسارت وارد شد ، گفت : علاوه بر خسارت به بنای مغازه ، تمامی تجهیزات و امکانات از جمله گوشی تلفن های همراه از بین رفت .

سراجی همچنین از بررسی علت این حادثه خبرداد و گفت که احتمال عمدی بودن بروز این آتش سوزی متصور است .

پاساژ شهروند یکی از مراکز خرید مهم بهشهر در هسته مرکزی این شهر است و بیشتر از ۶۰ مغازه در آن قرار دارد .

وی ، استقرار ایستگاه سیار آتش نشانی در سه نقطه شهر بهشهر را به عنوان اقدامی موثر برای تسریع در اعزام نیروها در زمان بروز حوادث برشمرد .