عمادی گفت: کمیته امداد شهرستان بهشهر 1500 سبد کالایی را برای خانواده های تحت پوشش در نظر گرفت و برای بقیه خانواده های تحت پوشش نیازمند کمک خیران هستیم .

آماده سازی 1500 سبد کالا برای اهدا به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد بهشهر

 

 

به گزارش شرق پرس سید موسی عمادی امروز در گفت‌وگو با فارس در بهشهر، اظهار کرد: طرح مفتاح‌الجنه با حضور مسئولان و خیران برای آشنایی بیشتر با مشکلات مددجویان و رفع مشکلات آنها در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود که در سال گذشته، ۱۰ روز از ماه مبارک رمضان به این طرح اختصاص داده شد.

 

وی بیان کرد: امسال نیز طرح مفتاح‌الجنه به مدت ۱۵ روز براساس برنامه‌ریزی‌های قبلی در شهرستان بهشهر انجام ‌می‌شود که در مجموع بیش از ۷۰ خانوار در این طرح شرکت می‌کنند و با حضور مسئولان و خیران، به صورت روزانه سرکشی‌های لازم به مددجویان انجام می‌شود.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان بهشهر با اشاره به آماده‌سازی بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ سبد کالا برای مددجویان در ماه رمضان، گفت: ۳ هزار و ۴۵۰ خانوار مددجوی بهشهری زیرنظر این نهاد هستند و در توان این نهاد نیست که بتواند به همه آنها کمک کند، لذا از همه خیران بزرگوار تقاضا داریم همانند گذشته، کمک‌های خود را از نیازمندان دریغ نکنند.

 

عمادی با بیان اینکه جشن رمضان امسال یکی دیگر از فعالیت‌های کمیته امداد این شهرستان است، افزود: این ضیافت الهی با همکاری صدا و سیمای مرکز مازندران انجام می‌شود و تنها با دیدگاه فرهنگ‌سازی صورت می‌گیرد و قصد داریم تا از ظرفیت‌های خیران بزرگوار استفاده کنیم.

 

این مسئول ادامه داد: ۲۲۰ یتیم زیرپوشش کمیته این شهرستان هستند و طبیعی است که آنها نیازهایی دارند که گاهی در توان ما نیست، لذا امیدوار به کمک خیران هستیم.

 

عمادی با اشاره به هفته اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان و دعوت از کسانی که تمکن مالی مناسب برای انجام این ضیافت الهی دارند، گفت: نگاه ما این است که طوری به مددجو یان خدمت‌رسانی کنیم که شأن و منزلت آنها حفظ شود و اگر جایی احساس کنیم که منزلت خانواده‌های مددجو در هنگام خدمت‌رسانی مورد تعرض قرار می‌گیرد، به شیوه‌های دیگری کالای مورد نظر را با در نظر گرفتن اولویت‌ها به دست مددجویان می‌رسانیم.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان بهشهر با تاکید بر اینکه مهم‌ترین هدف این نهاد، فرهنگ کمک‌رسانی خودجوش است، افزود: گاهی برای تشویق مردم می‌توانیم اجناس اهدایی را به معرض نمایش بگذاریم یا در سطح شهر بدون اینکه از کسی اسم برده شود تبلیغات کنیم اما درست نیست که به بهانه فرهنگ‌سازی بخواهیم به‌طور علنی کالایی را درب منزل مددجو ببریم.

 

وی در پایان گفت: بیشترین کمک‌های مردمی را در ماه مبارک رمضان داریم و طبیعی است که با بیشتر شدن کمک‌ها، فعالیت‌های ما نیز افزایش می‌یابد و از اینکه خداوند توفیق خدمت‌رسانی به اقشار نیازمند را به ما داده است، شکرگزار هستیم.