شاعری با اعلام اختصاص اعتبار جدید برای اتمام سد گلورد افزود: این اعتبار تا پایان شهریور‌ماه در اختیار بانک کشاورزی قرار می‌گیرد تا با اتمام این سد، مشکل آب شرب و منابع آب کشاورزی منطقه رفع شود.

اختصاص 60 میلیارد تومان برای اتمام سد گلورد در شرق مازندران

 

شرق مازندران: شاعری نماینده شهرستانهای شرقی مازندران در گفتگو با فارس از اختصاص ۶۰ میلیارد تومان برای اتمام سد گلورد خبر داد و اظهار کرد: یکی از مطالبات اصلی و چند ساله مردم شرق مازندران اتمام سد گلورد است که نقش به‌سزایی در رونق بخش کشاورزی و تامین منابع آبی شرق استان دارد.

 

وی افزود: در این راستا از محل تسهیلات بانک کشاورزی ۶۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل سد گلورد تامین شده است.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس و شورای اسلامی ادامه داد: این اعتبار تا پایان شهریور‌ماه در اختیار بانک کشاورزی قرار می‌گیرد تا با اتمام این سد، مشکل آب شرب و منابع آب کشاورزی منطقه رفع شود.

وی با بیان اینکه با جدیت پیگیر رفع مشکلات مردم حوزه انتخابیه خود هستم و در این راه با بهره‌گیری از فرهنگ مدیریت جهادی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد، افزود: تمامی مدیران با رویکرد جهادی برای رفع موانع گام برداشته تا شاهد توسعه همه جانبه در منطقه باشیم.

شاعری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه با پیگیری‌های انجام شده، ۳ هزار میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران در آینده نزدیک به کشاورزان پرداخت می‌شود، گفت: این مبلغ ۵۰ درصد مطالبات گندم‌کاران است و با پیگیری‌های روزانه بقیه مطالبات تامین و تا پایان شهریور‌ماه به حساب آنان واریز می‌شود.