در بخشی از این نامه آمده است: از طرفی اصلا هدف از استقرار فرمانداری در گلوگاه و استقلال آن از بهشهر چه بوده!؟ در حالی که هنوز بعد از قریب به ۱۰ سال از استقرار فرمانداری در گلوگاه اکثر اداره ها و کارهای مردم گلوگاه زیر نظر بهشهر می باشد!

farmandari2شرق پرس: نامه ای که در ادامه ملاحظه می کنید تقاضای یک جوان بیکار گلوگاهی از مسئولین سایت برای بررسی مشکل خود و انعکاس آن به مسئولین شهرستان گلوگاه است.

همانطور که در ادامه عیناً نامه ارسالی آورده شده است, گلایه این جوان از عدم استقرار برخی ادارات در شهرستان عنوان شد.

با توجه به اینکه مخاطب اصلی این نامه فرمانداری گلوگاه محسوب می شود , طبق قانون اعلام می کنیم در صورت تمایل آماده منعکس نمودن جوابیه  فرمانداری محترم گلوگاه  در شرق پرس نیز هستیم.

مسئولین محترم پایگاه خبری تحلیلی شرق پرس

با سلام و احترام
از شما به عنوان تنها پایگاه خبری تحلیلی شرق مازندران و با توجه به جلساتی که با مسئولین دارید، عاجزانه تقاضا دارم با توجه به مطلبی که در ادامه خواهد آمد پیگیری های لازم و مورد نیاز را انجام دهید. ان شاء ا… مثمر ثمر واقع گردد.

به عنوان نمونه! بنده چند روز پیش برای استفاده از طرح های اشتغال صندوق مهر امام رضا (ع) به شعبه گلوگاه مراجعه نمودم تا درخواست خود را تقدیم نمایم اما متاسفانه با بنری مواجه شدم که درون مایه اش این بود که به علت طرح های جدید اشتغال زایی، این شعبه در شعبه بهشهر متمرکز گردیده است!!

حال از مسئولین محترم شهرستانی و خصوصا” فرمانداری گلوگاه سوال دارم که اگر واقعا” طرح های اشتغال زایی در کار بوده چرا باید شعبه گلوگاه با شعبه بهشهر ادغام گردد؟ در حالی که همانطور که خودتان مستحضرید جوانان گلوگاه بیشتر از هرجای دیگری از بیکاری رنج می برند.

از طرفی اصلا هدف از استقرار فرمانداری در گلوگاه و استقلال آن از بهشهر چه بوده!؟ در حالی که هنوز بعد از قریب به ۱۰ سال از استقرار فرمانداری در گلوگاه اکثر اداره ها و کارهای مردم گلوگاه زیر نظر بهشهر می باشد!

اگر قرار بر این باشد که مردم گلوگاه برای کوچکترین کاری به بهشهر بروند پس وجود فرمانداری چه لطفی به حال این مردم دارد!؟ همین را هم از این مردم بگیرند! لااقل به خود می قبولانیم که گلوگاه فرمانداری ندارد و زیر نظر بهشهر است…!
امیدوارم تغییری در این روند حاصل شود.
با سپاس فراوان از شما