غلامی با اشاره به تخفیف در نظر گرفته شده هر نوع بدهی به شهرداری از جمله بدهی پروانه ساختمان، عوارض سالانه، ماده 100 و غیره را شامل می‌شود،اظهار کرد: تخفیف 20 درصدی فرصت مناسبی برای شهروندان است تا بتوانند نسبت به پرداخت بدهی‌های معوق خود به شهرداری اقدام کنند

 

اعمال تخفیف 20 درصدی برای شهروندان بدهکار به شهرداری نکا

به گزارش شرق پرس, رئیس شورای شهر نکا گفت: با توجه به مصوبه شورای شهر، بدهکارانی که تا پایان امسال، بدهی خود را به شهرداری پرداخت کنند از ۲۰ درصد تخفیف برخوردار می‌شوند.

 

 

محمدرضا غلامی امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به تخفیف در نظر گرفته شده هر نوع بدهی به شهرداری از جمله بدهی پروانه ساختمان، عوارض سالانه، ماده ۱۰۰ و غیره را شامل می‌شود،اظهار کرد: تخفیف ۲۰ درصدی فرصت مناسبی برای شهروندان است تا بتوانند نسبت به پرداخت بدهی‌های معوق خود به شهرداری اقدام کنند و همه افراد می‌توانند از فرصت موجود برای تسویه بدهی‌های خود به شهرداری استفاده کنند.

 

غلامی با بیان اینکه بیشترین منابع درآمدی شهرداری از محل عوارض دریافتی از شهروندان است، گفت: شهرداری نکا نیز همچون بسیاری از شهرداری‌های دیگر، در راستای تأمین درآمد مورد نیاز، ایجاد توسعه و آبادانی و اجرای پروژه‌های عمرانی، نیازمند عوارض شهروندان است تا در مسائل زیربنایی و ساخت‌وسازها فعال‌تر وارد شود.

 

رئیس شورای شهر نکا ادامه داد: فرصت پیش آمده در اسفندماه، برای تسویه بدهی‌ها و برخورداری از تخفیف، وضعیت مطلوبی است تا خدمات مناسبی را ارائه کنیم و همچنین مردم نیز از تخفیفات ویژه استفاده کنند.

 

وی از شهروندان نکایی خواست تا با استفاده از فرصت تخفیف ۲۰ درصدی، بیش از گذشته مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر را یاری کنند تا با تأثیر بیشتر بر روند وصول درآمد شهرداری، این مجموعه بتواند نسبت به اجرای طرح‌های زیربنایی، عمران و آبادانی تلاش بیشتری انجام دهد.

 

غلامی همچنین با اشاره به اجرای ممنوعیت ورود کامیون به داخل شهر نکا، اظهار کرد: این مصوبه توسط شورای ترافیک تایید شد که با اجرای آن در سطح شهرستان، علاوه بر جلوگیری از ترافیک در داخل شهر، ابنیه‌ها و آسفالت خیابان و معابر، نیز از آسیب در امان می‌ماند.

 

رئیس شورای شهر نکا گفت: شهرستان نکا از جمله شهرستان‌های استان است که از مشکل ترافیکی در شهر رنج می‌برد که امیدواریم با اجرای طرح ممنوعیت ورود کامیون به داخل شهر، بخشی از این مشکل رفع شود.