فرماندار نکا گفت: در هفته دولت پروژه های مختلف اشتغال زایی و اقتصادی نیز به بهره برداری خواهد رسید تا در نهادینه کردن شعار سال بیش از پیش تلاش شود.

شرق مازندران: احمدی فرماندار نکا گفت: عملیات اجرایی و بهره برداری از حدود ۳۰ پروژه عمرانی، خدماتی و اشتغالزایی در ایام هفته دولت در این شهرستان آغاز می شود که در مجموع برای این پروژه ها حدود ۹۰میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته یا هزینه شده است.

جعفر احمدی در گفت و گو با ایرنا افزود: این پروژه ها تا امروز برنامه ریزی شده و امکان افزایش طرح ها وجود دارد که در بخش های مختلف عمرانی، خدماتی، آموزشی، بهداشتی، کشاورزی و… افتتاح و یا آغاز به ساخت می شود.
وی گفت: همچنین پروژه های مختلف اشتغال زایی و اقتصادی نیز در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید تا در نهادینه کردن شعار سال بیش از پیش تلاش شود.
فرماندار نکا هفته دولت را فرصت مناسبی برای بیان اقدامات دولت در زمینه های مختلف عنوان کرد و افزود: مهمترین اولویت دولت تدبیر و امید ارائه خدمات به مردم است.
احمدی گفت: ستاد بزرگداشت هفته دولت با هدف برنامه ریزی برای گرامی داشت نام و یاد شهید رجایی و باهنر و انعکاس عملکردهای نظام تشکیل شده که کمیته های مختلفی شکل گرفته و ساماندهی شده است.
فرماندار نکا در ادامه از اعضای کمیته ها خواست در اجرای برنامه های تدوین شده تلاش موثر و همکاری لازم داشته باشند و از توان و ظرفیت خود برای اجرای هر باشکوه برنامه های هفته دولت استفاده کنند.