مهدی عبوری گفت : شهرداری ساری تنها شهرداری کشور است که در سخت ترین سال‌های اقتصادی, توانست در چهار سال بودجه خود را 600 درصد افزایش دهد

مهدی عبوری شهردار ساری: افزایش 600 درصدی اعتبارات شهرداری ساری

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) به نقل از تسنیم مهدی عبوری در دیدار برخی از دست اندرکاران و دانش آموزان دبیرستان ۲۹ آبان ساری اظهار داشت: به بزودی  شاهد اقداماتی شایسته برای شهروندان خواهیم بود.

 

وی افزود: احداث فاز دوم بوستان ملل با بیش از هزار هکتار و بزرگ‌ترین بوستان جنگلی کوهستانی سیکوتپه از آن جمله است و جالب آنکه صرفا با این دو پروژه برای ۵ هزار جوان فعال و تحصیلکرده شغل ایجاد خواهیم کرد.

 

شهردار مرکز استان تصریح کرد: هرگز نباید از یادها برود که در چنین روزی بود که مردم این شهر برای نخستین بار به بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) لبیک گفتند و برای سرنگونی رژیم ستمشاهی قدم در صحنه گذاردند.

وی با برشمردن ویژگی‌های تاریخی و فرهنگی مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: به هر دلیلی این کهن بوم همواره در محاق بوده و از محرومیت‌های مضاعف رنج می‌برد.

شهردار ساری با اشاره به اینکه مطالعات ما ثابت کرده که تنها راه برون رفت از محاق و محرومیت و ساری شدن ساری، توجه به صنعت گردشگری است، افزود: ساری  در حوزه عمران و گردشگری دستاوردهای بزرگی کسب کرده تا جایی که در سال اخیر ساری با پشت سرگذاردن بسیاری از کلان شهرها توانست در جمع هفت شهر برتر گردشگرپذیر کشور قرار گیرد.

وی با بیان اینکه شهرداری ساری تنها شهرداری کشور است که توانست در چهار سال بودجه خود را ۶۰۰ درصد افزایش دهد، تصریح کرد: این افزایش چشمگیر در بودجه شهرداری در حالی انجام گرفت که کشور سخت ترین سال‌های اقتصادی را تجربه می‌کرد.

عضو شورای شهرداران و دهیاران کشور با بیان اینکه شهرداری ساری با شعار فرهنگ همسنگ عمران در حوزه توسعه متوازن گام برمی‌دارد به فعالیت‌های فرهنگی شهرداری ساری در چهار سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سایه این فعالیت‌های فرهنگی اقدامات عمرانی انجام شد.