ميري قلعه سري شهردار نکا از جانمايي المان رفتگر در اين شهر خبر داد و گفت: اين المان با برنامه ريزي انجام شده در يكي از ميادين جانمايي مي شود.
المان شهری رفتگر (پاکبان) در نکا نصب می شود

آرشیو

 

 

 

به گزارش شرق پرس سید عیسی میری قلعه سری، دوشنبه شب در نشست خبری که با حضور رئیس شورای اسلامی شهر نکا از جانمایی، المان پاکبان (رفتگر) در این شهر خبر داد و گفت: این المان با برنامه ریزی انجام شده به زودی در یکی از میادین جانمایی می شود.

 

 

به گفته وی پاکبانان از زحمت کش ترین افراد جامعه هستند که دیده نمی شوند و لذا برای ارزش نهادن به این جایگاه، المان پاکبان در نکا جانمایی می شود.

 

وی همچنین با اشاره به مهمترین پروژه های سال جاری به احداث پل ۳۰ متری اشاره کرد و گفت: این پل با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال و در دو باند ۱۵ متری افتتاح می شود که در سال جاری فاز اول آن آغاز می شود.

 

شهردار نکا با اعلام اینکه پیگیری احداث پارکینگ طبقاتی و مجتمع تجاری از جمله برنامه های مهم ما در بخش ایجاد درآمدپایدار برای شهرداری است، یادآور شد: در این راستا تلاش داریم تا با ایجاد درآمد برای شهرداری، فعالیت های عمرانی را افزایش دهیم.

 

میری قلعه سری همچنین در دست ساخت بودن ساختمان اداری شهرداری نکا را از جمله پروژه های مهم سال جاری عنوان کرد که طراحی اولیه انجام شده و یادآور شد: سد لاستیکی نکا نیز از جمله پروژه های مهم در دست اقدام است که با پیشرفت ۵۰ درصدی روبرو است و امیدواریم تا پایان تیرماه به بهره برداری برسد.

 

وی در ادامه با اشاره به مبحث زباله و تولید روزانه ۵۰ تن زباله در نکا یادآور شد: معدن زباله نکا از بهترین و استانداردترین معدن زباله استان مازندران است که دارای کمترین مشکلات زیست محیطی است و این توسط محیط زیست تایید شده است.

 

وی با اعلام اینکه به زودی زباله شهر نکا به کارخانه کمپوست بهشهر منتقل می شود، گفت: مهمترین معضل ما در بخش برگشت تفاله زباله بوده است که این مشکل در کمپوست بهشهر رفع شده و کارهای اجرایی برای انتقال زباله به کمپوست بهشهر در دست اقدام است.

 

رئیس شورای شهر نکا نیز با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳۵۵ مصوبه در شورا داشته ایم، خاطر نشان کرد: در این راستا ۶۴ توافق تایید شده است.

 

حسین پویا با بیان اینکه بیشترین انتظار مردم شهر نکا از شورا، کم کردن پرداختی ها است، گفت: در این راستا نیز با برنامه ریزی مناسب وارد شده ایم و در برخی از موارد مساعدت های مختلفی به مردم شده است و تخفیفات در پرداخت بدهی ها از ماههای پایانی سال گذشته در دست اقدام است و تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد.

 

وی در مورد بودجه شهرداری نکا نیز گفت: در سال ۹۴ پیش بینی ما برای بودجه شهرداری ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده که این مبلغ تا ۲۲ میلیارد تومان محقق شده که این مهم در پی تلاش و همکاری شهروندان با شهرداری ایجاد شده است.

 

رئیس شورای شهر نکا ادامه داد: شهرداری و شورای شهر برای رفاه حال مردم و کم کردن هزینه ها با تمام توان وارد شده است و در اجرایی شدن نقل و انتقالات دارایی و همچنین زمین های اوقافی وارد شده و با رایزنی های مختلف، تلاش شد تا کمترین هزینه توسط شهروندان پرداخت و رضایت عمومی جلب شود.

 

به گزارش ایرنا پویا گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر نکا در دوره چهارم تمام تلاش خود را برای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری انجام داده است که امیدواریم رسانه ها نیز با نقد منصفانه از نقاط ضعف، در بیان نقاط مثبت نیز کمک کار شهرداری و شورای اسلامی شهر نکا باشند تا با همکاری هم برای ساختن شهری زیبا و سالم تلاش کنیم.