حجت الاسلام سید ابراهیم میراحمدی در جمع دو هزارنفر از بسیجیان شهرستان گلوگاه در مسجد جامع این شهرستان افزود: تشكیل بسیج پشتوانه این انقلاب بود كه بارقه های امید را در نظام شعله ور ساخت.

 

 

بسیج

امام جمعه گلوگاه گفت: عزت و اقتدار نظام مرهون تلاش و بصیرت بسیجیان است که همچون همیشه بالنده در جهت حفظ آرمانهای این انقلاب پا در رکاب رهبری هستند.

 

 

 

به گزارش شرق پرس, دکتر سید ابراهیم میراحمدی در جمع دو هزارنفر از بسیجیان شهرستان گلوگاه در مسجد جامع این شهرستان افزود: تشکیل بسیج پشتوانه این انقلاب بود که بارقه های امید را در نظام شعله ور ساخت.

 

وی اظهار داشت: حضور شما بسیجیان با این شکوه خاص در بزرگداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین بیانگر بصیرت و ولایتمداری بالای بسیج است که اینگونه آگاهانه به میدان آمده و در بزرگداشت این روز بزرگ با اقتدار وارد شدید.

 

امام جمعه گلوگاه با بیان اینکه بسیج مثل انقلاب از آیه های مبارک است یادآور شد: خدا را شاکریم که به برکت این انقلاب بسیج تشکیل شد تا با بصیرت و بینش خود پشتیبان ولایت و رهبری و نظام باشد.

 

میراحمدی گفت: بسیج دشمن استکبار است و استکبار از این ایده ها و تفکرات بسیج هراسان است و با وجود با برکت شما بسیجیان استکبار حتی خیال حمله به کشور را نمی تواند تصور کند.

 

وی افزود: تمیز و تشخیص دادن دشمن در بسیجیان با توجه به بصیرت بالایشان فراوان است و باید بدانیم بسیج با ولایت معنا دارد و بدون ولایت بسیج معنا ندارد و باید در جهت افزایش ولایتمداری در بسیج بیش از گذشته تلاش شود.

 

به گزارش مهر, امام جمعه گلوگاه بیان داشت: بسیج باید در کنار بصیرت افزایی و کسب معرفت به دنبال کسب معنویات نیز باشد و در این راستا خود را قوی کند و بداند ترک تکالیف دینی قدرت معرفت را ضعیف می کند و لذا باید با افزایش در امور دینی و تکالیف الهی بر معرفت خود بیافزاید.