دادستان بهشهر گفت : از سال گذشته طرح جمع آوری قلیان و برخورد با صاحبان اماکن غیر مجاز قلیان با قوت در بهشهر آغاز شد و این کار مقطعی نیست

اماکن عرضه قلیان در بهشهر پلمپ شد

 

 

 

به گزارش شرق پرس دادستان بهشهر در شرق مازندران گفت : چهار مکان غیرمجاز عرضه قلیان در این شهر پلمپ شد و برای جمع آوری قلیان از قهوه خانه ها و اماکن صنفی با تمام توان وارد شده ایم و کار ها استمرار دارد.

 

 

 

علی صداقت در نشست با مسئول و اصحاب بسیج رسانه شهرستان افزود : هدف از جمع آوری قلیان ها از قهوه خانه ها و اماکن صنفی در واقع افزایش امنیت و کاهش آسیب های اجتماعی است که با قوت دنبال می شود.

 

وی اظهار داشت : این اقدام در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و اخلاقی و پاکسازی مناطق آلوده به مواد دخانی صورت گرفته است.

 

دادستان بهشهر گفت : سال گذشته طرح جمع آوری قلیان و برخورد با صاحبان اماکن غیر مجاز قلیان با قوت در بهشهر آغاز شد و این کار مقطعی نیست و همچنان هم ادامه دارد و امسال نیز جمع آوری قلیان در اماکن و مناطق تفریحی در دستور کار قرار دارد.

 

وی افزود : براساس آمارها ۲۵ تا ۳۵ درصد پرونده های ورودی به دادگستری و دادسرا از وجود همین قهوه خانه ها و آسیب های ناشی از آن بوده است که اکنون با پلمپ این واحدها و جمع آوری قلیان، بسیاری از آسیب های اجتماعی کاهش یافته است.

 

صداقت همچنین با اشاره به اینکه با پلمپ هر قهوه خانه یا مکان صنفی در این راستا، شاهد بیکاری جوانان و افرادی در جامعه هستیم ، یادآور شد: در این راستا نیز برای تبدیل شدن به شغل دیگر هم مساعدت های لازم انجام شده است و پلمپ این اماکن به معنای بیکاری آنان نبوده بلکه کمک شد تا مشکلات مالی آنان با شغل دیگر رفع شود.

 

دادستان بهشهر همچنین با اشاره به مزاحمت های مجرمان فضای مجازی یادآور شد: مزاحمت در فضای مجازی مثل جرائم خشن است و در این راستا ترحمی به افراد نداریم و برخورد جدی انجام می شود.

 

به گزارش ایرنا صداقت در پایان گفت: پرونده‌های فضای مجازی بهشهر بسیار پایین است و در برخورد با برهم زنندگان امنیت اجتماعی در فضای واقعی و مجازی برخورد می شود و در فضای مجازی با کمک پلیس فتا با برنامه ریزی بهتر و بیشتری وارد عمل می شویم.