حجت الاسلام سیدعربعلی جباری گفت: مردم توقع دارند همزمان با افزایش قیمت ، به افزایش کیفیت این ماده غذایی پرمصرف نیز توجه شود ، اما تاکنون اقدام موثری برای رفع این نارسایی انجام نشده است .

 

nanvaee97

 امام جمعه بهشهر از پایین بودن کیفیت پخت نان در این شهرستان انتقاد کرد و گفت : کیفیت نان مصرفی مردم بهشهر نامناسب است و لازم است برای جلوگیری از بروز بیماری ها و مشکلات ناشی از تغذیه ، برای حل آن چاره اندیشی شود.

 

 

به گزارش شرق پرس، حجت الاسلام سیدعربعلی جباری در دیدار رییس و کارکنان شبکه بهداشت و درمان بهشهر با وی افزود : مردم توقع دارند همزمان با افزایش قیمت ، به افزایش کیفیت این ماده غذایی پرمصرف نیز توجه شود ، اما تاکنون اقدام موثری برای رفع این نارسایی انجام نشده است .

 

وی ادامه داد : یکی از دلایل اصلی بروز بیماری ها ، تغذیه نامناسب است که لازم است دستگاه های فرهنگی چاره ای مناسب برای رفع این رفتارهای نامناسب عجین شده در مردم بیندیشند.

 

امام جمعه بهشهر با قدرانی از تلاش های دولت در اجرای طرح تحول نظام سلامت و کاهش هزینه های درمانی مردم ، گفت : با وجود اجرای این برنامه ها ، باید شرایطی را فراهم کرد تا مردم مراجعه کمتری به مراکز درمانی داشته باشند.

 

وی توسعه ورزش را یکی از راه های کاهش ابتلا به انواع بیماری در میان مردم دانست و بر ضرورت گسترش هر چه بیشتر آن تاکید کرد .

 

جباری همچنین خواستار توجه بیشتر به فراهم آوردن امکانات درمانی در مناطق محروم و کوهستانی بهشهر شد.

 

رییس شبکه بهداشت و درمان بهشهر نیز در این جلسه از احداث چهار خانه بهداشت روستایی در مناطق محروم خبر داد و گفت : عملیات ساخت این خانه های بهداشت تابستان امسال آغاز شد و با سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه در مدت زمان کمی تکمیل و آماده بهره برداری شده است.

 

 محمدتقی صالح طبری افزود : هر یک از این خانه های بهداشت حدود ۷۰ مترمربع زیربنا دارند و می توانند بخش عمده از مشکلات درمانی ساکنان روستاهای زیر پوشش را برطرف کنند.

 

به گزارش ایرنا, وی بر لزوم بهره مندی از توان خیرین سلامت برای اجرای طرح های بهداشتی و درمانی تاکید کرد و گفت : خیرین سلامت تاکنون منشاء خیر و برکات فراوانی در بخش بهداشت و سلامت بوده اند که امیدواریم با حمایت های بیشتر ، شاهد برطرف شدن مشکلات حوزه سلامت و بهداشت شهرستان باشیم.