کارگر گفت: ارتعاشات این دکل و سیگنال‌های آن برای دانش‌آموزان مضر است و با وجود اینکه بخشنامه برای جمع‌آوری این دکل آمده است اما همچنان منتظر اجرای آن هستیم و کار عملیاتی برای جمع‌آوری آن انجام نشده است.

 

انتقاد مدیر آموزش و پرورش نکا از دکل مخابراتی صدا و سیما/ وجود ارتعاشات خاص سلامت دانش آموزان استخر پشت را تهدید می کند

 

 

 

مدیر آموزش و پرورش نکا گفت: دکل مخابرات و صدا و سیما، به دلیل وجود ارتعاشات خاص خود، سلامت دانش‌آموزان استخرپشت نکا را تهدید می‌کند.

 

به گزارش شرق پرس، اصغر کارگر، در جلسه شورای آموزش و پرورش نکا گفت: وجود این دکل در مدرسه شبانه‌روزی دخترانه استخرپشت هزارجریب نکا در حال حاضر به دغدغه مهم و اساسی ما تبدیل شده است که باید توسط مسئولان چاره‌اندیشی شود.

 

وی اظهار داشت: ارتعاشات این دکل و سیگنال‌های آن برای دانش‌آموزان مضر است و با وجود اینکه بخشنامه برای جمع‌آوری این دکل آمده است اما همچنان منتظر اجرای آن هستیم و کار عملیاتی برای جمع‌آوری آن انجام نشده است.

 

مدیر آموزش و پرورش نکا با بیان اینکه این مسئله آسیب‌های جدی به دانش‌آموزان وارد می‌کند، ادامه داد: با وجود اینکه ما برای سرانه غذایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی با مشکل مواجه هستیم باید ماهانه هزینه برق دو کولر گازی برای این دکل‌ها را نیز پرداخت کنیم که به صرفه نیست.

 

کارگر بیان داشت: با توجه به اینکه شرکت مخابرات به بخش خصوصی واگذار شده این شایسته نیست که هزینه کولر آن توسط بخش دولتی و آموزش و پرورش پرداخت شود و لذا امیدواریم مسئولان در این رابطه چاره‌جویی کنند.

 

وی همچنین با اشاره به معطل ماندن پروژه ۱۲ کلاسه مدرسه بهپاک نکا گفت: این هنرستان ۱۲ کلاسه نیاز شهرستان است و فرصتی است تا با تکمیل و بهره‌برداری از آن، تعدادی از دانش‌آموزان ما از دو نوبته بودن خارج شده و مدارس یک نوبته شود که امیدواریم با کمک سازمان نوسازی عملیات اجرایی آن تسریع یابد.

 

این مسئول فرهنگی اضافه کرد: پروژه مدرسه هشت کلاسه کوی مهرگان، مدرسه گلدوست و مدرسه دخترانه شاهد نیز در دست ساخت و تکمیل است که با توجه به معطلی سه ساله در ساخت مدرسه گلدوست نیازمند کمک مسئولان و فرماندار هستیم.

 

به گزارش فارس, فرماندار نکا نیز در سخنانی با اشاره به وجود دکل مخابرات در مدرسه دخترانه خاطرنشان کرد: اگر دکل مخابرات برای فرد و دانش‌آموزان ضرر دارد کسی که این دکل را نصب کرده باید جوابگو باشد ولی نباید سلیقه‌ای عمل کرده و بیت‌المال را هدر دهیم.

 

نماینده عالی دولت در نکا بیان داشت: مدیران منطقه‌ای نباید تفکیک ایجاد کنند و به صورت موردی یک دکل برداشته شود که این کار ناشایستی است و اگر دکل مخابرات ضرر دارد باید در همه نقاطی که مردم ضرر می‌بینند دکل برداشته شود و مصداقی و واحد عمل نشود.