در این همایش که به میزبانی گلوگاه و با استقبال خوب از سوی افراد بهبودیافته عضو کنگره ۶۰ استان مازندران برگزار شد با کارگاه ها آموزشی و ارائه نقطه نظرات و دیدگاه ها ی حاضرین همراه بود.

 

 

به گزارش شرق پرس, همایش  سراسری انجمن احیای انسانی کنگره ۶۰ با حضور، علیرضا مرادی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران ، دادستان و فرماندار و روسای ادارات شهرستان گلوگاه مازندران به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان،  در این همایش ضمن تاکید بر امر مبارزه، با تهیه، توزیع و مصرف مواد مخدر اظهار داشت:  قیمت مواد مخدر روز به روز در حال کاهش است و دشمن می خواهد از این طریق جوانان ما را  هر روز بیشتر در دام این افیون گرفتار کند.

 

علیرضا مرادی، افزود: برخورد سخت با عاملان تهیه و توزیع مواد  با جدیت انجام می شود. وی در ادامه ابراز داشت: در گذشته موادی مانند شیشه مجازات نداشت و این در حالی است که امروز  ۳۰گرم شیشه حکم اعدام را دارد.

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان،بر ضرورت همکاری  سازمانهای مردم نهاد در امر مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و گفت: در گذشته سازمانهای مردم نهادی کنگره ۶۰وجود نداشت ولی اکنون این کنگره با اهدافی که در راستای رویکرد و اهداف ستاد مبارزه با مواد مخدر است فعالیت می کند.مرادی، در پایان سخنانش بر همکاری و حمایت مسئولین استانی از کنگره ۶۰ تاکید کرد.

 

گفتنی است در این همایش که با استقبال خوبی از سوی افراد بهبودیافته عضو کنگره ۶۰استان همراه بود با  برگزاری کارگاه ها آموزشی و ارائه نقطه نظرات و دیدگاه ها ی حاضرین به کار خود پایان داد.

 

kongere60-galogah3

 

 

kongere60-galogah1

 

 

kongere60-galogah7

 

 

kongere60-galogah2

 

  kongere60-galogah4

 

 

kongere60-galogah5

 

 

kongere60-galogah6

 

 

 

 

kongere60-galogah8

خزرنما