محمدیان بخشدار هزارجریب گفت: ماموران راهداری هم اکنون در حال برف روبی و نمک پاشی در محورهای مختلف هستند که راههای اصلی در 2 مسیر لایی و استخرپشت باز و راههای فرعی بسته است.

بارش برف محوریت های کوهستانی نکا را مسدود کرد

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) بخشدار هزارجریب نکا با اشاره به بارش ۲۰ تا ۸۰ سانتی متری برف در مناطق کوهستانی نکا گفت: همه محورهای فرعی هزارجریب نکا همچنان مسدود است.

 
محمد محمدیان در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به بارش برف از ۲روز گذشته تاکنون در مناطق کوهستانی نکا، تمام مدارس سطح روستاها در این مناطق تعطیل شد.

وی با بیان اینکه بارش برف در مناطق کوهستانی نکا همچنان ادامه دارد، یادآور شد: اکنون بین ۲۰ تا ۸۰ سانتیمتر برف در مناطق کوهستانی بر زمین نشسته و تردد در مسیر راه های روستایی با مشکل مواجه شده است.

بخشدار هزارجریب نکا گفت: ماموران راهداری هم اکنون در حال برف روبی و نمک پاشی در محورهای مختلف هستند که راههای اصلی در ۲ مسیر لایی و استخرپشت باز و راههای فرعی بسته است.

محمدیان افزود: توصیه می شود برای تردد در محورهای کوهستانی، رانندگان وسیله نقلیه را به وسایل زمستانی و زنجیر چرخ مجهز کنند.

وی گفت: تاکنون برآوردی از میزان خسارت وارد شده در مناطق کوهستانی گزارش نشده است و اولویت اصلی ما در حال حاضر، بازگشایی راههای فرعی است.