در این بازدید که معاون عمرانی و فرماندار بهشهر، ربیع فلاح را همراهی می کردند ، استاندار مازندران ضمن ارزیابی نزدیک عملکرد نانوایی های بهشهر، بر اهمیت رعایت بهداشت توسط نانوایی ها و مشتری مداری آن ها تاکید کرد.

 

 

استاندار مازندران و هیئت همراه به صورت سرزده،  از نانوایی‌های شهرستان‌های بهشهر، نکا و گلوگاه بازدید کردند. 

 

 

 

nanvaee-ostandar

 

به گزارش شرق پرس، در این بازدید که معاون عمرانی و فرماندار بهشهر، ربیع فلاح  را همراهی می کردند ، استاندار مازندران ضمن ارزیابی نزدیک عملکرد نانوایی های بهشهر، بر اهمیت رعایت بهداشت توسط نانوایی ها و مشتری مداری آن ها تاکید کرد.

 

وی در حاشیه این بازدید اظهار کرد : دولت برای این میزان آرد یارانه پرداخت می کند و باید با نظارت مستمر در راستای عرضه نان مرغوب از هدر رفت این سرمایه ملی جلوگیری کرد .

 

nanvaee95

 

 

 

nanvaee96  

 

استاندار مازندران افزود : نانوایی ها بدلیل ارتباط مستقیم با سلامت غذایی مردم باید دقت کنند که نان باکیفیت و سالمی به دست مردم بدهند.

 

فلاح ادامه داد : در همین راستا عملکرد نانوایی ها ارزیابی و می شود و با افرادی که در این زمینه بی توجهی و بی دقتی کنند برخورد قانونی خواهد شد.

 

 

همچنین مقام عالی دولت در مازندران با بیماران بستری و پرستاران و پزشکان در بزرگ‌ترین و باسابقه‌ترین بیمارستان شرق مازندران با هدف بررسی میزان رضایتمندی بیماران و کارکنان از خدمات دولت در تحول نظام سلامت، از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

 

ostandar-bimaresatan

 

وی پس از آن به اتفاق علی نبیان معاون عمرانی خود و فرماندار بهشهر، به محل احداث سرشاخه‌گیر در مناطق بالادست رودخانه «برزو» این شهرستان رفت و از روند ساخت این پروژه مهم بازدید کرد.

 

یکی از علل اصلی وقوع سیل‌های ویرانگر در سال‌های ۹۱ و ۹۲ در بهشهر، طغیان رودخانه‌های فصلی در مناطق بالادست و ادامه این جریان در مناطق پایین دست و شهری بود؛ به طوری که طی سه سال گذشته بیش از ۸۰ میلیارد تومان خسارت به زیرساخت‌ها و امکان عمومی و منازل و اراضی کشاورزی بهشهر وارد شد.

 

استاندار مازندران پس از آن از سه نانوایی در شهرستان گلوگاه بازدید کرد و با شهروندان حاضر در نانوایی‌ها به گفت‌وگو پرداخت.

 

nanvaee97

 

 

nanvaee101

 

 

nanvaee102

 

بیشتر شهروندان از کیفیت نان رضایت نسبی داشتند و معتقد بودند که با افزایش قیمت نان باید کیفیت آن بالا باشد، به طوری که نباید حتی تکه‌ای نان دورریز شود.

 

ربیع فلاح‌جلودار و هیئت همراه، پس از آن از بیمارستان ثامن‌الائمه شهرستان گلوگاه بازدید و با پرسنل و بیماران بستری در این واحد درمانی گفت‌وگو کردند.

 

بیمارستان ثامن گلوگاه یکی از بیمارستان‌های تازه تاسیس شرق مازندران است که براساس تقاضاهای مردمی ساخته شده است.

 

ostandar-bimaresatan2

 

 

bimarestan-samen1

 

 

bimarestan-samen3

 

از آنجا که این بیمارستان در واقع به عنوان یک واحد پیش‌بیمارستانی راه‌اندازی شده، بخش‌هایی از آن با کمک خیران راه‌اندازی و یا در حال توسعه است اما از نیم‌نگاه دولت نیز بی‌بهره نمانده تا آرام ‌آرام و به تناسب افزایش جمعیت، توجهات بخش دولتی نیز بیشتر شود.

 

نماینده عالی دولت در مازندران همچنین از فضای اداری شهرستان گلوگاه که محل ساخت چندین اداره و فرمانداری این شهرستان است بازدید و نتیجه آن را پس از بررسی اعلام می‌کند.

 

استاندار مازندران همچنین نشست کوتاهی با فرمانداران نکا، بهشهر و گلوگاه داشت و بیشتر از همه بر بحث فضای سبز در ورودی و خروجی شهرها و اهتمام فرمانداران بر لایروبی انهار تاکید کرد و گفت: در این باره اعتبارات خوبی به بخش آب ‌منطقه‌ای و راه و شهرسازی داده شده و مسئولیت خسارت سیل و طغیان انهار با فرمانداران است.

فارس-ایرنا