علیرضا یونسی, معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از وضعیت زندگی پدر شهید محمد اصغری در روستای ولیجه محله نکا بازدید کرد. به گزارش شرق پرس, در پی درج گزارشی از زندگی پدر شهید محمد اصغری در رسانه ها، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران به همراه مسئولین سطح شهرستان نکا با خانواده این شهید در روستای […]

علیرضا یونسی, معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از وضعیت زندگی پدر شهید محمد اصغری در روستای ولیجه محله نکا بازدید کرد.

به گزارش شرق پرس, در پی درج گزارشی از زندگی پدر شهید محمد اصغری در رسانه ها، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران به همراه مسئولین سطح شهرستان نکا با خانواده این شهید در روستای ولیجه محله دیدار کردند.

علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران بعد از ظهر دوشنبه دراین دیدار ضمن تجلیل از مقام شامخ نوجوان ترین شهید شهرستان نکا اظهار داشت: دیدار با خانواده های شهدا فرصت مناسبی جهت ادای احترام به فرهنگ ایثار و شهادت وهمچنین صبر و بردباری خانواده شهدا در برابر مشکلات روز است.

وی افزود: شهدای جنگ تحمیلی در دوران سخت و طاقت فرسا با رها کردن خانواده ها از جان خود گذشتند وآزادی و سربلندی این مرز و بوم را به ارمغان آوردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران خانواده های شهدا را نمونه بارزی از صبرو بردباری برای اقشار جامعه توصیف کرد.

یونسی با اشاره به خدمتگذاری مسئولین به خانواده های شهدا تصریح کرد: خدمات رسانی و خدمتگذاری به خانواده های شهدا قطعا از عوامل رستگاری در دنیا و آخرت است و همچنین در این مورد خاص بر همکاری مسئولین در راستای خدمات بهداشتی ، عمرانی و معیشتی این خانواده شهید تأکید کرد.

شایان ذکر است در این دیدار مقرر شد فرمانداری و بنیاد شهید وامورایثارگران باسازی ونوسازی ساخت منزل این شهید را به عهده گرفتند همچنین دیگر ارگان ها هم به سهم خود در دیگربخش ها کمک رسانی خود را اعلام داشتند.

عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید مازندران نیز در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: تاکنون هر خدماتی که قانون تعریف کرده است به این پدر شهید ارائه شده است.

به گزارش مهر, گفتنی است شهید محمد اصغری در تاریخ ۲۷ دی ماه ۶۳ بر اثراصابت ترکش در مریوان به شهادت رسید و در گلزار شهدای روستای اومال آرام گرفت.

 

/انتهای خبر