در بازدید علی قبادپور نماینده مرکز ارتباطات مردمی دفتر مقام معظم رهبری و سعید آرام مدیر کل بهزیستی مازندران از خانواده سه قلو در میاندورود مشکلات درمانی و معیشتی این خانواده مورد بررسی قرار گرفت.

 
3gholo-miandorod5
رئیس بهزیستی میاندورود از پرداخت کمک هزینه درمانی و معیشتی از طرف بیت مقام معظم رهبری و اداره کل بهزیستی مازندران به سه قلوهای میاندورودی خبر داد.

 

 

به گزارش شرق پرس, مرتضی موسوی در گفت‌وگو با فارس در شهرستان میاندورود با اشاره به بازدید علی قبادپور نماینده مرکز ارتباطات مردمی دفتر مقام معظم رهبری و سعید آرام مدیر کل بهزیستی مازندران از خانواده سه قلو در این شهرستان اظهار کرد: در این دیدار مشکلات درمانی و معیشتی این خانواده مورد بررسی قرار گرفت.

 

وی افزود: این سه قلوها در خانواده هفت نفری در روستای اسلام آباد بخش مرکزی این شهرستان زندگی می‎کنند و با توجه به هزینه‎های سنگین مراقبت در زمان بارداری همچنین آزمایشات متعدد بارداری و درمان مشکلات چشمی نوزادان، خانواده آنها با مشکلات مالی برای تداوم درمان آنها مواجه شده بودند.

 

رئیس بهزیستی میاندورود با تاکید بر ضرورت توجه به خانواده‎های دارای فرزندان چند قلو گفت: این دیدار به منظور بررسی و رفع موانع درمانی و معیشتی این خانواده برگزار شد.

 

موسوی از اهدای یک جلد کلام‌الله مجید به همراه چهار عدد سکه تمام بهار آزادی و یک قواره پارچه چادری از طرف بیت مقام معظم رهبری به این خانواده جوان خبر داد.

 

وی همچنین انجام اقدامات اجرایی موثر مانند اعطای وام خوداشتغالی، بیمه تکمیلی، هزینه درمان، تامین شیرخشک و برقراری مستمری برای این نوزادان سه قلو را از تدابیر مدیر کل بهزیستی مازندران برای کمک به معیشت این خانواده عنوان کرد.

 

مرتضی موسوی در پایان از تداوم ارتباطات و پیگیری‎های بهزیستی میاندورود برای تسهیل در درمان این نوزادان و رفع موانع به وجود آمده در معیشت آنها خبر داد.