هواپیمای مسافری پرواز مشهد به ساری به دلیل وضعیت نامساعد جوی و طوفان در منطقه فرودگاه دشت ناز به مشهد بازگشت

بازگشت هواپیمای پرواز مشهد به ساری به مبدا

 

شرق پرس ( شرق مازندران) : پرواز هواپیمایی تابان که قرار بوده پیش از ظهر امروز با تاخیر ۱.۵ ساعته مشهد را به مقصد ساری ترک کند، ساعتی پیش به دلیل عدم دید کافی ناشی از بارش شدید باران و سیلاب، نتوانست در فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری فرود آید و مسافران را به مقصد برساند.

به دنبال بارش شدید باران و تندباد خلبان متبحر هواپیمای مورد نظر، مجددا به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد بازگشت و دقایقی پیش مسافران دوباره وارد سالن انتظار فرودگاه مشهد شدند.

محمد رضا احمدی، مدیر روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های مازندران با تایید این خبر به تسنیم گفت: با تماسی که با مسئولان فرودگاه مشهد گرفتیم، همه مسافران به سلامت در فرودگاه مشهد بسر می‌برند و اقدامات کترینگ و پذیرایی از مسافران در فرودگاه مبدا در حال انجام است.

وی با بیان اینکه شدت وزش باد و باران به حدی بوده که پرواز تابان اجازه فرود در فرودگاه دشت ناز ساری را نداشته است، افزود: هم اکنون شرایط جوی برای فرود و پرواز هواپیما در فرودگاه ساری فراهم بوده و تا ساعاتی دیگر هواپیمای تابان مسافران مشهد را به ساری عازم خواهد کرد.

احمدی با اشاره به افزایش پروازهای فرودگاه ساری به مقصد مشهد و بالعکس، گفت: در تلاش هستیم مسافران پرواز صبح امروز مشهد – ساری به سلامت و در اسرع وقت به مقصد برسند.

وی با بیان اینکه هم اکنون همه پروازها به مقصد ساری و از ساری به سایر نقاط کشور برقرار است، افزود: هیچ پروازی جز پرواز مشهد – ساری در صبح امروز در فرودگاه ساری کنسل نشده است.