احمدی با اشاره به اخذ دهیاری مصوب برای 17 روستای شهرستان نکا در بخش مرکزی و هزارجریب گفت: با راه‌اندازی این دهیاری‌ها شاهد عمران و آبادانی بیشتر در روستاها خواهیم بود.

 

شرق مازندران: جعفر احمدی در جلسه روابط عمومی‌های شهرستان نکاگفت: استفاده از ظرفیت‌های مختلف شهرستان برای رفع مشکلات و بیان نقاط ضعف و قوت هر دستگاهی از مسائل مهمی است که باید توسط روابط عمومی شناسایی و برای رفع آن اقدام شود و بدانیم روابط عمومی موفق در گرو اطلاع‌رسانی به موقع است.

احمدی فرماندار نکا در این جلسه گفت : وضعیت اطلاع رسانی این شهرستان مناسب و خوب نیست و لازم است روابط عمومی ها با کمک خبرنگاران در اطلاع رسانی خدمات دولت، تلاش کنند.

وی در ادامه با اشاره به اخذ دهیاری مصوب برای ۱۷ روستای شهرستان نکا در بخش مرکزی و هزارجریب گفت: با راه‌اندازی این دهیاری‌ها شاهد عمران و آبادانی بیشتر در روستاها خواهیم بود، ضمن اینکه ۴۰ طرح هادی در روستاهای مختلف نیز در دستور کار است.

وی گفت: تغییر الگوی کشت در مناطق روستایی و اراضی شیبدار، تکمیل مجتمع‌های آب‌رسانی به روستاهای مختلف بالادست و دشت، تکمیل خانه‌های بهداشت، در دست ساخت بودن پل روگذر ورودی نکا بعد از وقفه پنج ساله، اجرای روشنایی کمربندی، چهاربانده کردن نکا به نیروگاه به طول ۲۷ کیلومتر و.. از جمله پروژه‌های مهم در دست اقدام در این دولت است.

به گزارش فارس فرماندار نکا با اعلام اینکه آمریکا دشمن اصلی ما است و به هیچ‌وجه برنامه‌های هسته‌ای و برجام ( که البته توفیقات مناسبی در این بخش با رایزنی تیم مذاکره‌کننده داشتیم) راهی برای ایجاد رابطه با آمریکا نیست، بیان کرد: هرگز در فکر ارتباط با آمریکا و دشمنان ایران و اسلام نیستیم چرا که دشمنان در فکر ایران هراسی، اسلام هراسی و شیعه هراسی در جهان هستند و ایران اسلامی با حضور خود در مجامع بین‌المللی این برنامه‌های دشمنان را نقش برآب کرد.