به مناسبت عید غدیر خم و با حضور امام جمعه محترم مراسم عمامه گذاری 5 تن از طلاب حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) بهشهر امروز برگزار شد.

amamegozarii54

 

 

به گزارش شرق پرس همزمان با دهه ولایت و در آستانه عید غدیر ، مراسم عمامه گذاری پنج تن از طلاب حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) بهشهر روز پنجشنبه برگزار شد.

 

 

امام جمعه بهشهر در این مراسم اظهار داشت: طلاب و روحانیون نقش بسیار ارزنده در تبلیغ امور دینی دارند که باید در تبیین امور و علوم دینی تلاش کنند.

 

حجت الاسلام سید عربعلی جباری با اعلام اینکه طلاب جوان ما با برگزاری آیین عمامه گذاری وظیفه خطیری برعهده دارند ، افزود : مردم جامعه بیشتر به اخلاق و رفتار مبلغان و روحانیان توجه دارند و مبلغان با مردم برخورد اسلامی و متواضعانه داشته باشند.

 

مسئول حوزه علمیه امام جعفر صادق بهشهر همچنین ضمن تبریک فرا رسیدن عید غدیر خم گفت: این عید، یکی از مهم ترین اعیاد اسلامی و عید امامت و ولایت است و عید غدیر تداوم رسالت حضرت محمد (ص) در ولایت حضرت علی (ع) است.

 

جباری با تسلیت شهادت جمعی از حجاج بیت الحرام در فاجعه منا یادآور شد: این حادثه بی کفایتی آل سعود را ثابت کرد و دولت سعودی موظف است مسئولیت سنگین خود را در این حادثه تلخ پذیرفته و به لوازم و قاعده حق و انصاف عمل کند.