حجت‌الاسلام ملاکریمی دادستان نکا گفت: آزادسازی ساحل نکا با قوت دنبال می‌شود تا مردم این شهرستان همچون سایر افراد شهرهای ساحلی از ساحل آزاد برخوردار شوند.

ملاکریمی دادستان نکا: به دنبال ایجاد ساحل آزاد دریا برای مردم نکا هستیم

 

به گزارش شرق پرس(شرق مازندران) به نقل از مهر,  حجت‌الاسلام اسماعیل ملاکریمی، در نشست خبری با خبرنگاران افزود: آزادسازی ساحل نکا بعد از انقلاب ساحل عمومی و آزاد که در اختیار مردم باشد نداشتیم که در دستور کار قرار گرفت.

 

وی اظهار کرد: به اتفاق شورای تأمین، از ساحل بازدید و طرح آزادسازی ۶۰ متر ساحل نکا که غیر قابل تصرف است در دستور کار قرار گرفت تا مردم این شهرستان از ساحل آزاد عمومی برخوردار شوند.

 

دادستان نکا همچنین به حساسیت دادگستری مازندران به تغییر کاربری اراضی کشاورزی اشاره کرد و بیان داشت: در بحث تغییر اراضی کشاورزی براساس قانون عمل می‌کنیم تا براساس وظیفه و اجازه ای که قانون گذار به ما داده است با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد کنیم.

 

ملاکریمی اضافه کرد: دستگاه قضایی با افرادی که بخواهند به حقوق بیت المال تعدی و یا اقدام به زمین خواری در حوزه منابع طبیعی و یا تغییر کاربری غیر مجاز در حوزه‌های مختلف داشته باشندبراساس قانون، به شدت برخورد خواهد کرد.

 

وی همچنین با اشاره به طرحی که براساس آن زندانیان رأی باز شهرستان نکا در ایام مرخصی از اشتغال مناسب برخوردار شده و مشغول خدمت می‌شوند، خبر داد و گفت: این افراد با این اشتغال زایی دارای حقوق می‌شوند که برای اولین بار ۱۵ نفر از این افراد با هدف پیشگیری به خدمت گرفته شدند.

 

دادستان نکا همچنین با اشاره به فعالیت شرکت “بادران” که زیر نظر و با مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت فعالیت خود را آغاز کرده است گفت: این شرکت داری مجوز است اما نمی‌شود بر مبنای مجوز هر فعالیتی را انجام داد که اگر فعالیتی بر خلاف مجوز باشد، قطعاً” برخورد می‌شود.

 

ملاکریمی همچنین بر رعایت بحث‌های مختلف در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: متاسفانه برخی گرفتار مباحث غیر اخلاقی، غیر مجاز و غیر شرعی در فضاهای مجازی می‌شوند که امیدواریم خانواده‌ها مراقبت بیشتری بر فرزندان اعمال کنند تا با هدایت آنان به سمت فضاهای مجازی سالم، از بروز مشکلات در آینده جلوگیری شود.