فرماندار نکا شامگاه شنبه در این مراسم با تقدیر از عملکرد کارکنان دستگاه‌های اجرایی گفت: تکریم ارباب رجوع و تعهد در کار از مسائل مهم و اساسی است که کارکنان دولت باید به آن توجه کنند.

 

تجلیل از 36 کارمند نمونه در شهرستان نکا

فرماندار نکا در آئین تجلیل از کارمندان نمونه نکا گفت: نارضایتی مردم از هیچ دستگاه اداری قابل قبول نیست و باید مشکلات، کمبودها و نارسایی در ادارات رفع شود.

به گزارش شرق پرس, علی رجبی شنبه شب در این مراسم با تقدیر از عملکرد کارکنان دستگاه‌های اجرایی گفت: تکریم ارباب رجوع و تعهد در کار از مسائل مهم و اساسی است که کارکنان دولت باید به آن توجه کنند.

 

رجبی اظهار داشت: هفته دولت یادآور شهادت شهیدان رجایی و باهنر است که مدیران ما باید با درس گرفتن از راه و منش حکومت‎داری این بزرگواران در خدمت صادقانه به مردم بیشتر تلاش کنند.

 

وی تصریح کرد: فرصت خدمتگزاری به مردم که در تمام مراحل این انقلاب همگام با مسئولان و حتی جلوتر از آنها در برخی از موارد بوده‌اند، فرصتی مغتنم و اندک است که باید قدر این لحظات و ساعات را دانسته و در جهت خدمتگزاری به مردم تلاش بیشتری انجام دهیم.

 

فرماندار نکا با بیان اینکه باید طرح تکریم ارباب رجوع در تمام دستگاه‌های اجرایی در دستور کار قرار گیرد، گفت: نارضایتی مردم از هیچ دستگاه اداری قابل قبول نیست و باید مشکلات، کمبودها و نارسایی در ادارات برطرف شود تا مشکلات مردم به آسانی حل شود.

 

وی ادامه داد: خدمت صادقانه از مسائل مهمی است که باید در دستور کار قرار گرفته و همه مسئولان و کارکنان اداری باید در رفع مشکلات مردم تلاش کنند و این مهم در دستور کار همه مدیران و کارمندان قرار گیرد.

 

رجبی با اشاره به خدمت‌رسانی دو شهید گرانقدر شهید باهنر و رجایی که هفته دولت به برکت وجود این دو شهید گرانقدر به نام دولت نامگذاری شده است، اظهار داشت: این دو بزرگوار در ساده‌زیستی، مردم‌داری و ولایتمداری خدمت به مردم نمونه کامل هستند که باید الگوی ما در تمام مراحل زندگی کاری و شخصی باشند.

 

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از ۳۶ کارمند نمونه معرفی شده توسط ادارات دولتی نکا تجلیل شد.