علیرضا عظیمی درباره آخرین اقدامات برای نصب دستگاه کارت‌خوان بر روی تاکسی‌‌ها در این شهر اظهار کرد: خرید دستگاه کارت‌خوان برای همه تاکسی‌های شهر ساری انجام شد که برای نصب منتظر مصوبه شورای شهر هستیم.

kartkhan-taxi5

به گزارش شرق پرس, مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و آمار شهرداری ساری، گفت: دستگاه کارت‌خوان به‌زودی بر روی تاکسی‌های این شهر نصب می‌شود.

 

 

 

علیرضا عظیمی در گفت‌وگو با فارس در ساری درباره آخرین اقدامات برای نصب دستگاه کارت‌خوان بر روی تاکسی‌‌ها در این شهر اظهار کرد: خرید دستگاه کارت‌خوان برای همه تاکسی‌های شهر ساری انجام شد که برای نصب منتظر مصوبه شورای شهر هستیم.

وی تصریح کرد: به اندازه ظرفیت تاکسی در شهرستان ساری دستگاه کارت‌خوان تهیه شد و برای اجرای این طرح بحث دو نرخی بودن کرایه مطرح می‌شود که این موضوع در شورا باید به تصویب برسد.

 

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و آمار شهرداری ساری خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح برخی نگرانی‌ها از کسر شدن کرایه از راننده مطرح بود که در این طرح مبلغی از راننده کسر نمی‌شود.

 

وی یادآور شد: نصب دستگاه کارت‌خوان ساری‌کارت در برخی از مسیرهای شهرستان انجام شد و براساس برنامه قرار است از اول هفته بعد نصب دستگاه بر روی سایر تاکسی‌ها نیز انجام شود.

 

عظیمی با بیان اینکه بانک انصار سرمایه‌گذار این طرح است، افزود: رانندگان برای دریافت دستگاه کارت‌خوان نیاز به افتتاح حساب در این بانک را دارند.

 

این مسئول بیان کرد: براساس آخرین آمار بیش از ۶۰ درصد رانندگان تاکسی اقدام به افتتاح حساب در این بانک کردند.

 

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و آمار شهرداری ساری بیان کرد: در برخی از مناطق شهری استفاده از ساری‌کارت در برنامه کاری قرار گرفت.

 

وی یادآور شد: در بسیاری از ون‌ها و اتوبوس‌های درون‌شهری، تعدادی از نانوایی‌ها و نیز چندین استخر در مرکز استان مازندران برای پرداخت پول از ساری‌کارت استفاده می‌شود.