ابراهیمی درباره اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد میاندورود گفت: مهم‌ترین و عمده‌ترین رویکرد امداد توانمندسازی خانواده‌ها بوده که در این زمینه برنامه اصلی امداد امسال ایجاد فرصت شغلی برای مددجویان به ویژه در روستاها است.

komite-emdad16

 

 

 

به گزارش شرق پرس علی ابراهیمی در گفت‌وگو با  تسنیم گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف یاری رساندن به محرومان و مستضعفان، امداد درماندگان و خودکفا کردن محرومان تشکیل شد.

 

 

وی افزود: سال گذشته حدود یک میلیارد تومان، تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان، نیازمند این شهرستان پرداخت شد.

 

 

ابراهیمی گفت: امسال نیز تسهیلات مختلفی در قالب وام‌های کارگشایی، موردی و خودکفایی به مددجویان پرداخت شده است.

 

 

وی افزود: مهم‌ترین و عمده‌ترین رویکرد امداد توانمندسازی خانواده‌ها بوده که در این زمینه برنامه اصلی امداد امسال ایجاد فرصت شغلی برای مددجویان به ویژه در روستاها است.

 

 

مدیر کمیته امداد شهرستان میاندورود گفت: در ماه رمضان امسال بیش از هزار و ۵۰۰ سبد غذایی که هر سبد شامل ۱۰۰ هزار تومان کالا بود ، میان نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

 

 

ابراهیمی گفت: برنامه‌ریزی براساس داشته‌های خانواده‌های امداد بوده که مشاوره‌های خوبی به مددجویان داده می‌شود.

 

 

وی با اشاره  به دوره‌های آموزشی برای زوج‌های جوان در تیر امسال, گفت: این کلاس‌های آموزشی با موضوع اعتقادی و احکام، تدبیر معاش، حقوق و تکالیف زوج‌ها، نسبت به یکدیگر، مهارت‌های زندگی مشترک، پیشگیری از اعتیاد، بهداشت خانواده، مسائل حقوقی خانواده به منظور تحکیم بنیان خانواده با حضور اساتید مجرب برگزار شد.

 

 

مدیر کمیته امداد میاندورود گفت: امسال برنامه‌های مختلفی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در قالب مشاوره برای نوعروسان برگزار شد.

 

 

ابراهیمی افزود: در هفته دولت با مشارکت خانواده‌های امداد و مساعدت کمیته امداد,کلید دو واحد مسکونی در روستاهای دارابکلا و بزمین آباد تحویل مددجویان می‌شود تا این دو نیازمند صاحبخانه شوند.

 

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندورود گفت: برای مجریان طرح‌های اشتغال در میاندورود, دوره‌های آموزشی و مشاوره‌های شغلی با هدف پایداری طرح‌های اشتغال اجرا می‌شود.

 

 

وی افزود: هزار و ۴۵۰ خانوار با دو هزار و ۷۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میاندورود هستند.