مراسم تشییع مهرداد اولادی فوتبالیست مطرح مازندرانی در حال در قائم شهر برگزار شد که هواداران این فوتبالیست از روز گذشته کمپین عکس سلفی ممنوع را به احترام این ورزشکار راه انداختند.

تشییع پیکر فوتبالیست مازندرانی در قائم شهر / کمپین سلفی ممنوع در قائم شهر

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از ایسنا , مراسم تشییع و تدفین پیکر مرحوم مهرداد اولادی امروز در قائم‌شهر برگزار می‌شود. از صبح امروز (پنج شنبه) هواداران و علاقه‌مندان به این فوتبالیست خودشان را به این مراسم رسانده‌اند.

 

 

ساعت ۹، پیکر مرحوم مهرداد اولادی وارد زمین باشگاه وطنی قائمشهر شد .

 

 

حاضران در ورزشگاه پیکر مرحوم اولادی را دور تا دور این ورزشگاه چرخاندند.

 

 

دوست‌داران و علاقه مندان این فوتبالیست در هنگام تشییع پیکرش به صورت یک صدا جمله “روحت شاد، مهرداد” را فریاد می زدند. تعداد زیادی از مردم قائم‌شهر و شهر های اطراف مازندران، خودشان را برای آخرین حضور فوتبالیست شهرشان در زمین فوتبال به ورزشگاه رسانده‌اند.

تشییع پیکر فوتبالیست مازندرانی در قائم شهر / کمپین سلفی ممنوع در قائم شهر 

 

 

مرحوم اولادی رو سه شنبه هفته جاری به دلیل ایست قبلی در بیمارستان شهدای تجریش دارفانی را وداع گفت.

 

 

اولادی سابقه بازی در تیم‌های فوتبال استقلال، پرسپولیس، تیم‌ملی را در کارنامه خود دارد و در این فصل برای ملوان توپ می‌زد.

 

 

پیکر این مرحوم پس از دور افتخار در ورزشگاه وطنی قائم‌شهر، توسط مردم به سمت میدان طالقانی قائمشهر هدایت شد تا حاضران نماز میت این مرحوم را اقامه کنند.

 

تشییع پیکر فوتبالیست مازندرانی در قائم شهر / کمپین سلفی ممنوع در قائم شهر

 

 

تشییع پیکر فوتبالیست مازندرانی در قائم شهر / کمپین سلفی ممنوع در قائم شهر

 

 

از افراد مشهور حاضر در این مراسم می‌توان به محمد رویانیان، میثم بائو، جواد کاظمیان و … اشاره کرد.

 

 

تمام خیابان‌های اطراف ورزشگاه و خیابان اصلی قائمشهر مملو از جمعیت هستند که این موضوع نشان دهنده حضور پر تعداد مردم در این مراسم است.

 

 

از نکات جالب توجه این مراسم امتناع مردم از گرفتن عکس‌ها سلفی است.پیش از این مراسم چالش نگرفتن عکس سلفی آغاز شده بود که مردم به همین واسطه مردم کمتر موبایل‌های خود را در دست می‌گیرند.

 

 

آیت الله نظری از علمای بزرگ مازندران، بر پیکر مرحوم اولادی نماز میت را اقامه کرد و سپس پیکر این مرحوم برای خاک‌سپاری راهی روستای قادیکلای بزرگ قائم‌شهر شد.

 

 

قائم شهری‌ها متفاوت ظاهر شدند

 

 دوستداران و هواداران مهرداد اولادی از روز گذشته کمپین سلفی ممنوع را به احترام این ورزشکار راه انداختند تا به احترام این بازیکن از سفلی گرفتن با افراد مشهور حاضر در مراسم خاکسپاری جلوگیری شود.

 

 

قائم شهری به خوبی به این کمپین عمل کردند و امروز در مراسم خاکسپاری مهرداد اولادی تنها به عزاداری پرداختند.

 

 

 

شب گذشته نیز پیش از ورود مهرداد اولادی به محل زندگی پدری‌اش؛ دسته روی هواداران تیم نساجی قائم‌شهر و فوتبال دوستان قائم شهری در منزل پدری مهرداد اولادی برگزار شد.

 

 

خانواده هادی نوروزی نیز مهمانان مراسم خاکسپاری مهرداد اولادی هستند.

 

 

همچنین شب گذشته مراسم وداع با مهرداد اولادی در منزل پدری وی برگزار شد.