بر اثر تصادف دو خودروی پراید و آر دی در جاده هزارجریب نکا در منطقه استخرپشت و حوالی یخچال‌سر پنج نفر از سرنشینان یک خودرو در دم جان باختند.

 

 

 

به گزارش شرق پرس تصادف رانندگی در جاده هزارجریب نکا منجر به کشته شدن پنج نفر از سرنشینان خودروی پراید شد.

 

 

 

 بر اثر یک سانحه رانندگی در جاده هزارجریب نکا در منطقه استخرپشت و حوالی یخچال‌سر پنج نفر از سرنشینان یک خودرو در دم جان باختند.

 

 

این سانحه رانندگی بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه خودروی آردی در محور هزارجریب نکا رخ داده که راننده و سرنشینان خودرو پراید در دم جان باختند./فارس

 

 

تکمیلی

 

اسماعیل عبداللهی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این حادثه صبح امروز در جاده هزارجریب نکا در حد فاصل سه راهی کرداب و سه راهی بندبن به وقوع پیوست .

 

وی ادامه داد: در این حادثه دو دستگاه خودرو پژو آردی و پراید با هم برخورد کردند که پنج نفر از سرنشینان خودروی پراید جان باختند.

 

عبداللهی گفت: مصدومان این حادثه با چند دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام حسین(ع) شهرستان نکا انتقال یافتند و فوریت های لازم انجام شد و اقدامات اولیه برای نجات مصدومان و رهایی از مرگ انجام شد.

 

وی با بیان اینکه حال عمومی مصدومان خوب است، یادآور شد: ابراهیم اکبری، سعید یاحقی، روح الله جورسرا و محمد نیایی عمران از مصدومان این تصادف بودند که در بیمارستان امام حسین(ع) نکا تحت درمان هستند و یک نفر از آنها نیز به بیمارستان امام خمینی(ره) ساری منتقل شد.

 

وی همچنین با اشاره به ۵ کشته در این تصادف خونین گفت: محمد حسین رمضانی، غلامحسین فغانی، جانعلی شعبانی، میرسید مهدی میری و سیده مریم ایم از فوت شدگان این تصادف بودند.

 

بخشدار هزاریب نکا نیز با تایید این خبر گفت: با حضور به موقع نیروهای امدادی و پلیس و نیز پاسگاه پی رجه، مصدومین بلافاصله برای مداوا به بیمارستان امام حسین(ع) نکا انتقال داده و خودروهایی تصادفی نیزبه پارکنیگ منتقل شدند.

 

محمد محمدیان با اعلام اینکه این دو دستگاه خودرو از روبرو و به صورت (رخ به رخ) با هم برخورد کردند، افزود: علت اصلی حادثه توسط پلیس راهنمایی و رانندگی و راهور در دست بررسی است.

 

 

 تصاویر این حادثه هولناک را در ادامه ملاحظه فرمائید:

 

 

 

tasadof-neda3

 

 

tasadof-neda4

 

 

tasadof-neda5

 

 

tasadof-neda6

 

 

tasadof-neka1

 

 

tasadof-neka2

 

 

 

 عکس:شمال نیوز