قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت درباره بیمارستان در حال ساخت بهشهر گفت: با ارائه پیشنهاد به دولت، تلاش می‌کنیم بودجه لازم برای تکمیل و اتمام این بیمارستان در بودجه سال آینده در نظر گرفته شود و با افتتاح این بیمارستان خدمات مناسب ارائه شود.
عکس:فارس

عکس:فارس

 

 

 

 

به گزارش شرق پرس سید حسین قاضی زاده هاشمی در حاشیه بازدید از بیمارستان بهشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت بهداشت ودرمان در شهرستان بهشهر اظهار کرد: با تکمیل بیمارستان جایگزین ۱۶۰ تختخوابی بهشهر بسیاری از مشکلات بهداشت ودرمان در این شهرستان رفع می‌شود و مردم از خدمات بهتری برخوردار می‌شوند.

 

 

وی با اشاره به قدمت بالای ۷۰ سال در بیمارستان کنونی امام بهشهر افزود: این بیمارستان به دلیل فرسودگی فراوان نمی‌تواند خدمات لازم و شایسته را به بیماران ارائه کند.

 

 

وزیر بهداشت اظهار کرد: با ارائه پیشنهاد به دولت، تلاش می‌کنیم بودجه لازم برای تکمیل و اتمام این بیمارستان در بودجه سال آینده در نظر گرفته شود و با افتتاح این بیمارستان خدمات مناسب ارائه شود.   

 

 

هاشمی ادامه داد: در حال حاضر در شهرهای بهشهر، تنکابن و قائم‌شهر، عملیات ساخت بیمارستان‌های جایگزین ادامه دارد که در میان این بیمارستان‌ها، مرکز درمانی در حال ساخت بهشهر با ۷۳ درصد دارای پیشرفت بهتر و قابل‌قبول‌تری است.

 

 

وی گفت: یکی دیگر از مشکلات فعلی درمانی بهشهر، ناتمام ماندن طرح گسترش اورژانس این شهر است که با توجه به نگاه ویژه دولت به ارائه مطلوب درمانی، این بخش درمانی تا پایان امسال و با افزایش چندین تخت ویژه اورژانس به بهره‌برداری برسد.

 

 

وزیر بهداشت در ادامه این سفر همچنین از کلینیک تخصصی طوبی بهشهر بازدید کرد و با ابراز رضایت از خدمات ارائه‌شده به بیماران مراجعه‌کننده، وعده کرد امکانات مناسب و موردنیاز از طریق دانشگاه علوم پزشکی مازندران به این کلینیک اهدا شود.

 

 

وی بابیان اینکه رسیدگی به وضعیت بهداشت و در مکان در کل کشور و در همهٔ شهر و روستا موردتوجه دولت است گفت: دولت برآن است تا خدمات بهداشت ودرمان برای همه به‌طور یکسان و مساوی ارائه شود.

 

 

فرماندار بهشهر هم در این بازدید با اشاره به برخی کمبودهای درمانی در بهشهر گفت: یکی از تجهیزات موردنیاز و ضروری بیماران این شهرستان، دستگاه ام آر آی و سی‌ای اسکن است.

 

 

سید خالق سجادی افزود: مشکل کمبود چشم‌پزشک و ام آر آی در بیمارستان بهشهر ازجمله مشکلات ماست که با توجه به فرسودگی‌ «ام آر آی» این شهرستان بیماران مجبورند برای انجام «ام آر آی» به بخش‌های خصوصی و شهرهای هم‌جوار مراجعه کنند.

 

 

وزیر بهداشت در پایان قول مساعد داد که از هفته آینده یک چشم‌پزشک در بیمارستان امام با هماهنگی علوم پزشکی مازندران مستقر شود.

 

 

 

 

 

مهر