در این حادثه فضل‌الله علی‌پور قرقبان جنگل چمستان نور از سوی قاچاقچیان مورد تهدید و با تفنگ شکاری مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.

 

 

به گزارش شرق پرس عبدالرحیم اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با  فارس در شهرستان ساری، با اشاره به حمله مسلحانه قاچاقچیان چوب در جنگل نور، اظهار کرد: این حادثه ساعت ۴:۳۰ صبح امروز در جنگل چمستان نور رخ داد.

 

 

وی درباره جزئیات این حادثه، بیان کرد: نیروهای حفاظت منابع‌طبیعی متوجه ۲ دستگاه نیسان حامل چوب‌های قاچاق در جنگل شدند که بلافاصله قرقبان منطقه به فرمانده یگان حفاظت شهرستان نور اطلاع داده و سپس راهی موقعیت شدند.

 

 

فرمانده عملیات اداره کل منابع طبیعی و آب‌خیزداری مازندران ـ منطقه ساری ادامه داد: در این حادثه فضل‌الله علی‌پور قرقبان منطقه آستان قدس رضوی جنگل چمستان نور از سوی قاچاقچیان مورد تهدید و با تفنگ شکاری مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.

 

 جزئیات شهادت جنگلبان مازندرانی به دست قاچاقچیان

 

اسماعیلی اضافه کرد: همچنین مقصودی فرمانده یگان حفاظت شهرستان نور براثر اصابت گلوله به پهلو مجروح شد که در حال حاضر تحت درمان قرار دارد.

 

 

این مسؤول در مورد وضعیت قاچاقچیان، اظهار کرد: آنها پنج نفر بودند که سه نفر در محل حادثه دستگیر شده و یک نفر خود را معرفی کرده و یک نفر متواری است که البته همه آنها شناسایی شدند.

 

 

فرمانده عملیات اداره کل منابع طبیعی و آب‌خیزداری مازندران ـ منطقه ساری در پایان گفت: موضوع از طریق دادستان شهرستان نور و چمستان در حال پیگیری است که نتایج نهایی اعلام خواهد شد.